به گزارش پارس به نقل از فارس: شرکت آمریکایی سونی پیکچرز اعلام کرد که امشب فیلم ضد کره شمالی مصاحبه از طریق شبکه یوتیوب برای کاربران آمریکایی قابل مشاهده است.


 همچنین شب گذشته نیز تعدادی از سالن‌های سینما در آمریکا پخش این فیلم که داستان یک تیم خبری آمریکایی است که برای مصاحبه با رهبر کره شمالی عازم این کشور می‌شوند را اکران کردند.

فیلم جنجالی مصاحبه پس از آن در صدر اخبار رسانه‌ها قرار گرفت که دولت کره شمالی این فیلم را به مثابه توهین به رهبران خود دانست.

در این میان در هفته گذشته شرکت سونی‌پیکچرز هدف یک حمله سایبری قرار گرفت و به سرعت رسانه‌ها و مقامات آمریکایی انگشت اتهام خود را به سوی پیونگ یانگ هدف قرار دادند اما در مقابل کره شمالی این اتهام را رد کرد.

در این اثنا شرکت سونی اعلام کرد که از اکران فیلم مصاحبه صرف نظر کرده اما رئیس جمهور امریکا در آخرین نشست خبری خود در سال 2014 از این تصمیم انتقاد کرد و پس از آن بود که این فیلم جنجالی در معرض توجه قرار گرفت.

فیلم مصاحبه که در ابتدا یک فیلم نه چندان مهم به نظر می‌رسید حالا پس از جنجال ایجاد شده در آستانه کریستمس روی پرده‌های سینما در آمریکا رفته و با پخش آنلاین آن در یوتیوب جهانی خواهد شد که این یک پیروزی بزرگ برای شرکت سونی به حساب می آید و داستان هکرهای کره شمالی به وسیله‌ای برای تبلیغ این فیلم تبدیل شد.