به گزارش پارس نیوز، حسام منظور را اغلب مخاطبان تلویزیون با نقش ارسلان میرزای قاجار در بانوی عمارت می شناسند. ارسلان میرزای بانوی عمارت یکی از چهره های تئاتر کشورمان بود برای اولین بار در قاب سریال بانوی عمارت دیده شد و از آنجا بود که مخاطبان تلویزیون بیشتر با او آشنا شدند و به محبوبیت بیشتری دست یافت.

بازیگر بانوی عمارت مهمان امروز برنامه حالا خورشید شد و در این برنامه درباره زندگی شخصی ، کار و سریال جدیدی که سال آینده پخش میشود صحبت کرد.

حسام منظور این روزها مشغول چه کاری است

حسام منظور در ابتدای صحبت هایش از فعالیت در فضای مجازی صحبت کرد و گفت :فضای مجازی هم میتواند خطرناک باشد و هم مفید اما من همیشه سعی کردم که در پیج خودم فضای مثبتی ایجاد کنم و به کامنت ها پاسخ میدهم و در واقع با همراهانم گفتگو میکنم.

حسام منظور

حسام منظور در برنامه حالا خورشید

ارسلان میرزای سریال بانوی عمارت درباره دیده شدن در دنیای هنر و زمانی که صرف آن کرد گفت :من از سال 80 شروع کردم و هدفم این بود که از طریق دانشگاه وارد بشم و تئاتر کار کردم اما جذابیت های سینما برایم بیشتر بود و یکدفعه شیفته تئاتر شدم و شاید این تئاتر بود که از زندگی و مشکلاتش نجاتم داد و اینکه میتوانی تبدیل به آدم های دیگر شوی برای من نجات بخش بود.

حسام منظور

حسام منظور با سریال برادر جان به تلویزیون می آید

حسام منظور در ادامه صحبت هایش به الگو داشتن در کار و زندگی اشاره کرد و گفت :من خیلی اعتقاد به الگو ندارم و به نظرم پیروی از یک الگو شاید از ما مقلد محض بسازد و باعث نشود استعدادها شکوفا شود. من در دانشگاه آزاد هنر و معماری تهران مرکز بازیگری تدریس میکنم و از سه سال پیش کلوپ بازیگری را هم راه اندازی کرده ام و بازیگری مختص فرهنگ خودمان را آموزش میدهم و در حال آزمایش و تبادل تجربه های بازیگری با دیگر هنرمندان هستیم.

حسام منظور درباره فعالیت جدیدش در تلویزیون گفت :مدتی است که مشغول تصویربرداری سریال برادر جان به کارگردانی محمدرضا آهنج به نویسندگی سعید نعمت الله برای ماه رمضان شبکه سه هستیم و با استاد علی نصیریان در این سریال همبازی هستم و به نظرم سریال موفقی میشود.

حسام منظور

حسام منظور بازیگر بانوی عمارت

حسام منظور درباره صدای خاصش گفت :صدا هم مثل چهره یکی از نکات قابل توجه در بازیگری است اما من نقش هایی را که کمتر صحبت میکنم و با آن میتوانم هنر بازیگری ام را بیشتر نشان دهم بیشتر دوست دارم و از اینکه کسی در اولین دیدار به من بگوید چه صدای خوبی داری واقعا ناراحت میشوم و در ادامه متنی از شکسپیر را با صدای خاصش خواند.