به گزارش پارس نیوز، 

 سینا، ۲۴ ساله به قاضی دادگاه خانواده گفت: چهار سال پیش بود که با مهتاب آشنا شدم، پس از سربازی به پدر و مادرم اصرار کردم که به خواستگاری او برویم اما آن ها معتقد بودند که ما با یکدیگر از نظر فرهنگی تفاوت داریم.

سینا ادامه داد: در این میان ۴ سال تمام فقط به دنبال مهتاب بودم و همه راه ها را برای ازدواج با او آزمودم اما به هیچ وجه خانواده ها راضی نشدند، به همین دلیل دست به اقدام احمقانه ای زدم و روزی مهتاب را به بهانه ای به خانه دوستم کشاندم، این در حالی بود که در آنجا هیچ کسی نبود، به او ماجرا را توضیح دادم و گفتم تنها راهی که برایمان مانده این است که تو از من باردار شوی، مهتاب نیز با اصرار من راضی شد و به اتق خواب رفتیم و...

وی بیان کرد: چند وقت دیگر مهتاب خبر بارداریش را به من داد و خانواده ها دیگر مجبور شدند تا تن به این وصلت دهند. همه این خوشی ها ۸ ماه بیشتر دوام نیاورد. زیبا هنگام عروسی خواهرش عکس هایی به شیوه دختران غربی و با پوششی بسیار زننده در آرایشگاه گرفته بود تا این که تعدادی از آن عکس ها را در شبکه وایبر در میان گروه دوستانم دیدم و احساس کردم که او به من خیانت Cheat می کند.

سینا ادامه داد: این ماجرا تمام ذهنم را به خود مشغول کرده بود اگرچه حدس می زنم که وقتی سیم کارت او را در گوشی تلفن خودم گذاشته بودم این اتفاق تلخ رخ داده است و آن عکس ها به اشتباه از گروه دوستان همسرم منتشر شده است، به همین خاطر به همه گفته ام ما با هم تفاهم نداریم! و می خواهم او را طلاق بدهم. این در حالی است که همسرم انتشار چنین عکس هایی را موضوع کاملاً عادی می داند.

قاضی پس از شنیدن سخنان سینا از او خواست تا بیشتر در خصوص تصمیم خود فکر کند.