به گزارش پارس نیوز، 

 تیپ او بیشتر از عروس و داماد مورد توجه مردم در سراسر جهان قرار گرفت و حتی عده‌ای برای همسرش ویکتوریا آدامز ملقب به «پوش» افسوس خوردند که چگونه می‌تواند با این حجم از توجهات با شوهرش کنار بیاید. روزنامه‌های زرد در انگلیس با چند روز سپری شدن از این مراسم عروسی توجه‌شان به برخی مسایل حاشیه‌ای درباره بکام و خانواده‌اش جلب شده و به این نتیجه رسیده‌اند که رابطه بین دیوید و ویکتوریا چندان صمیمانه نیست. این زوج 43ساله و 44ساله از سال1997 با هم هستند و در سال1999 ازدواج کردند. در سال‌هایی که دیوید هنوز فوتبال بازی می‌کرد دو بار موضوع ارتباط او با افرادی خارج از خانواده مطرح شد و رابطه با ربکا لوس و سارا ماربک رسوایی‌هایی اخلاقی برایش به‌همراه آورد که در هر دو مورد ویکتوریا سکوت کرد و ترجیح داد کانون خانواده‌اش را با فرزندآوری‌های بیشتر گرم‌تر کند. حتی علاقه بکام به‌گوش دادن آهنگ‌های کایلی مینوگ، خواننده استرالیایی در حالی که خود ویکتوریا هم خواننده بود حساسیت‌ها و شایعات زردی را به بار آورد. حالا آنها 3پسر و یک دختر دارند. پسرها بزرگ شده‌اند اما هیچ‌کدام استعدادی در فوتبال از خود بروز نداده‌اند و در آکادمی فوتبال آرسنال رقیب منچستر‌یونایتد دوام نیاوردند. پسر بزرگ‌تر با یک بازیگر نوجوان هالیوودی به نام چلویی در ارتباط است و از او به‌عنوان عروس خانواده بکام یاد می‌شود. بکام با هالیوودی‌ها مثل برد پیت یا تام کروز دوستی صمیمانه دارد و بیشتر از آنها مورد توجه رسانه‌ای است چون هم رسانه‌های فوتبالی، هم رسانه‌های هنری و زرد اخبار و حاشیه‌های پیرامون او و خانواده‌اش را با کنجکاوی پیگیری می‌کنند. از طرفی، هم رسانه‌های زرد بریتانیایی هم آمریکایی به تیترهای جنجالی و بفروش از بکام‌ها علاقه دارند. حالا یک تیتر بفروش دیگر روی صفحات نشریات زرد خودنمایی می‌کند؛ «بکام و پوش در آستانه جدایی!»

حتی سایت‌های شرط‌بندی هم از احتمال جدایی این زوج از کاربران خود پول درمی‌آورند. برخی مجلات مثل نشریه OK کمی زودتر از دیگران یعنی از سال گذشته خبر احتمال جدایی این زوج را منتشر کرده بودند. واکنش بکام‌ها همچنان سکوت است. هر یک از آنها می‌توانند از اعلام خبر قطعی جدایی خود پول کلانی در بیاورند و این خبر را به یکی از روزنامه‌ها یا مجلات بفروشند؛ دقیقا مثل برنامه‌ای که برای رونمایی از هارپر سون، دخترش پیاده کرد.

از یک سال پیش زمزمه‌هایی مبنی بر اینکه ویکتوریا با تیمداری دیوید در لیگ حرفه‌ای فوتبال آمریکا مخالف است و نمی‌تواند تحمل کند که دیوید در میامی تیم داشته باشد اما زندگی‌اش در بورلی هیلتز باشد مطرح شد. چندی پیش وقتی بکام در یک مسابقه فوتبال روی سکوها در کنار یک مدل فلسطینی-آمریکایی به‌نام بلا حدید دیده شد که گفته شد این موضوع ناراحتی ویکتوریا را در پی داشته است. در مراسم عروسی سلطنتی هم این زوج جدا جدا به مراسم آمدند اما جلوی دوربین‌ها کنار هم ژست گرفتند اما دریغ از یک لبخند خشک و خالی روی صورت ویکتوریا. آنها در برخی موارد کنار یکدیگر ننشستند.

آنها بعد از انتشار این شایعات سعی کردند آن را خنثی کنند تا موقتا از شر خبرنگاران و عکاسان پاپاراتزی و مزاحم خلاص شوند. ویکتوریا و دیوید این هفته در مراسمی با لباس‌های جدید ظاهر شدند اما نکته این‌جاست که باز هم جدا جدا پا به مراسم گذاشتند. دیوید لباسی شبیه لباس سربازی پوشیده بود در حالی که اصلا لبخند نمی‌زد. جودی جیمز که متخصص زبان بدن و لبخوانی است حرکات او را در این مراسم به‌شکلی تفسیر کرده که انگار دیوید بکام کلا خوشحال نیست. آنها در کنار هم ننشستند و در دو طرف ادوارد انینفول در ضیافت شام جای گرفتند. در عکس‌های اینستاگرامی هر کدام که در کنار بچه‌ها پست می‌شود، جای خالی طرف دیگر احساس می‌شود. ظاهرا بکام دچار اختلال وسواس فکری‌عملی است و مشکل قرینگی دارد و در خانه همه چیز باید در یک خط باشد یا زوج باشد. همسرش درباره او گفته که اگر در یخچال مخصوص غذاها 3کنسرو وجود داشته باشد، دیوید یکی از آنها رادور می‌اندازد تا تعدادشان زوج شود. شاید به‌خاطر همین وسواس بود که بکام سانترهایی با آن دقت میلیمتری روی دروازه حریفان ارسال می‌کرد. تعداد بچه‌های بکام هم زوج است و خب چرا تعداد همسرانش هم زوج نباشد؟!


انتهای پیام/