به گزارش پارس نیوز، آیچا آیشین توران بازیگر جوان سریال مریم در ابتدا عاشق کارهای هنری بوده است اما مسیر زندگی او را به سمت بازیگر شدن سوق داده است. آخرین کار این بازیگر ترک که در ایران نیز طرفداران خود را دارد می توان به سریال پربیننده مریم اشاره کرد که نقش اول این سریال را بر عهده داشت. 

آیچا آیشین توران بازیگر ترک

آیچا آیشین بازیگر زیبا و خوش چهره سریال های ترکیه ای متولد ۲۵ اکتبر ۱۹۹۳ می باشد و در حال حاضر ۲۵ سال سن دارد. وی اهل کارادنیز می باشد.

آیچا در یک خانواده پر جمعیت بزرگ شده است و به عنوان کوچک ترین عضو خانواده دارای ۷ خواهر و برادر است.

به گفته آیچا آیشین وی از کودکی عاشق کارهای هنری بوده اما هیچ وقت رویای بازیگر شدن را نداشته اما مسیر زندگی این تقدیر را برایش رقم زده است.

آیچا آیشین توران

آیچا آیشین

آیچا آیشین توران

آیچا آیشین توران بازیگر ترک

ایچا آیشین بعد از سریال گوش کن عشقم , در سریال های رز سیاه و گل رز به ایفای نقش پرداخت. وی همچنین با بازی در فیلم سینمایی وارد دنیای سینما هم شد.

آیچا آیشین توران

تصاویر آیچا آیشین

آیچا آیشین توران

هنرپیشه ترک

به اعتقاد طرفداران آیچا آیشین وی شباهت زیادی با میراندا کرر ستاره استرالیایی دنیای مد و فشن دارد. اما ظاهرا این بازیگر از مقایسه خود با دیگران اصلا حس خوبی ندارد. وی در مصاحبه ای در خصوص شباهتش به میراندا کرر گفت: هر دوی ما شغل های متفاوتی داریم و هر دو در دنیای متفاوتی هستیم. بنابراین اصلا دوست ندارم من را با میراندا کرر مقایسه کنند.

آیچا آیشین توران

عکس های آیچا آیشین بازیگر

آیچا آیشین توران

بازیگران سریال مریم

آیچا آیشین توران بازیگر نقش مریم در سریال مریم

ایچا آیشین بعد از مدت ها در سریال جدیدی به نام مریم به عنوان بازیگر نقش اصلی بازی کرده است. بازیگر نقش مریم آکچاست در سریال مریم زنی مهربان و فداکار است که در ایستگاه مترو بلیط میفروشد.

پدر مریم یک مغازه شیرینی پزی دارد که مریم در اواقت فراغتش نزد پدرش می رود و در پختن شیرینی به او کمک می کند. مریم عاشق دادستان اوکتای می شود. هنگامی که این دو برنامه های ازدواج را فراهم می کنند ناگهان او مرتکب یک قتل می شود و ماجرای سریال مریم را رقم میزند…

آیچا آیشین توران

آیچا آیشین توران بازیگر زیبای ترک