به گزارش پارس نیوز، 

انسان یکی از مخلوقات خداوند متعال است اما خداوند در انسان قدرت خلق کردن ایجاد نموده و این صفت را به ودیعه گذاشته است. اگر دقت کنیم اکثر انسان ها علاقه مند هستند تا در تولید بخشی از نیازهای روزمره خود نقش مستقیم داشته باشند، با این تفاوت که بنا بر سلیقه و توان افراد، یکی مایحتاج خوراکی خود را تولید می کند( سبزی کاری میکند، مرغ و خرورس پرورش می دهد ...) و یکی در دوخت و دوز لباس خود و دیگری تعمیرات جزئی لوازم برقی منزل و یا تعمیرات خودروی شخصی خود را انجام می دهد.

عده ای هم پا را فراتر گذاشته و درپی تولید مایحتاج اساسی تر خود هستند، مثلا ممکن است یک موتور سیکلت برای خود بسازند و یا تولید یک یخچال برای مصارف صنعتی را خود به عهده گیرند.

این روحیات در کارآفرینان بخش کشاورزی و دامپروری بیشتر به چشم می آید و اگر با دقت مزارع را نظاره کرده باشید از این دست خلاقیت ها فارغ از موفق بودن یا نا موفق بودن دیده اید. مثلا اکثر مزارع پرورش بلدرچین در ابتدای امر به علت کمبود سرمایه شخصا برای ساخت قفس بلدرچین اقدام کرده اند و...

ساخت دستگاه جوجه کشی به خودی خود پیچیدگی چندانی ندارد و اگر جستجوی ساده ای انجام دهید با انواع وسایل دم دستی از قبیل بدنه های یخچال های سوخته، باکس های یونولیتی و حتی یک کارتن محکم و ضخیم نمونه های دست ساز آن را خواهید دید و حتی مطالب آموزشی برای ساخت آن خواهید یافت.

مطالعات ما در بین مشتریان شرکت تولید دستگاه جوجه کشی بلدرچین دماوند بیانگر یک موضوع جالب توجه بود، تعداد قابل توجهی از مشتریان قبل از خرید دستگاه جوجه کشی ارزان قبلا یک بار ساخت دستگاه جوجه کشی را تجربه کرده اند. چرا!؟

در ساخت دستگاه جوجه کشی چند مساله مهم موجب شده تا خرید دستگاه جوجه کشی کارخانه ای به صرفه تر از ساخت شخصی آن باشد، که به طور مفصل با ذکر مثال به ان اشاره خواهیم کرد.

1.کیفیت ساخت دستگاه جوجه کشی

اکثر شرکت های سازنده دستگاه جوجه کشی معتبر و خوشنام، کیفیت ساخت را لازمه ی بقای برند خود می دانند، بر همین اساس نسبت به ارتقای کیفی دستگاه های تولیدی از ظاهر تا باطن معمولاَ رشدی مثبت دارند.

2. تکنولوژی بالای سیستم های کنترل تولید شده در کارخانه

دستگاه جوجه کشی ساخته شده در کارخانه های معتبر و خوشنام، دائما در حال بهینه سازی هستند و به طور معمول محصولات تولید آن ها هر سال دارای سطح کیفی و تکنولوژی بالاتری نسبت به سال قبل خود می باشد. لذا این موضوع را توجه داشته باشید تا با خرید دستگاه های نسبتا قدیمی و دست دوم شرکت های معتبر از سطح تکنولوژی محصولات جدید آن ها جا نمانید!

برای مثال کارخانه ساخت دستگاه جوجه کشی دماوند با ایجاد یک واحد مهندسی الکترونیک متشکل از مهندسین الکترونیک و تکنسین ها و آنالیز دقیق نمونه های خارجی و داخلی بخش تحقیق و توسعه را سالهاست راه اندازی نموده است. به طوری که سیستم کنترل های دستگاه دماوند از یک کنترل ساده به یک هوش مصنوعی مبدل شده و حتی با گوشی اندروید شما از طریق جی اس ام ارتباط حرفه ای دارد.

2

نکته قابل توجه این که قیمت دستگاه جوجه کشی خانگی و صنعتی این شرکت با وجود این امکانات بسیار مناسب تر است.

3. دقت بالای سنسورها

کالیبراسیون دستگاه های جوجه کشی شرکتی با دقیق ترین ابزار های سنجشی در محل کارخانه انجام می شود و نیاز به کالیبره مجدد در هنگام کار با دستگاه نمی باشد.

4. بازدهی بیشتر دستگاه جوجه کشی کارخانه ای

بازدهی دستگاه جوجه کشی به عوامل متعددی بستگی دارد، از جمله نوع سیرکولاسیون هوا، نوع تولید رطوبت و نحوه برخورد دستگاه با وضعیت های اخطار، دستگاه های جوجه کشی پیشرفته با اعلام به موقع اخطار های احتمالی از بروز خسارت جلوگیری کرده و منفعت مصرف کننده را تامیین می نماید.

5. طول عمر بالای قطعات و بدنه دستگاه جوجه کشی

قطعات شرکتی دارای گارانتی هستند و کیفیت پایین آنها در نهایت شرکت تولید کننده را متضرر می کند. لذا استفاده از قطعات بی کیفیت موجب بد نامی برند تولید کننده خواهد شد و امکان بقا در فضای رقابتی را نخواهند داشت.

6. گارانتی و خدمات پس از فروش

با توجه به وضعیت اقتصادی کشور ما عدم گارانتی شاید باعث شود تا دستگاه جوجه کشی کاملاَ بی مصرف شود در سالهای گذشته به علت افزایش قیمت قطعات گاها قیمت یک قطعه دستگاه در طول یک سال 5 برابر شده و اگر گارانتی وجود نداشته باشد تامین این قطعات هزینه ها را به شدت افزایش خواهد داد. تمامی دستگاه های جوجه کشی تولیدی شرکت بلدرچین دماوند دارای یک سال گارانتی واقعی و پنج سال خدمات از فروش هستند.

7. قیمت ارزان دستگاه جوجه کشی به دلیل تولید انبوه

قیمت دستگاه های جوجه کشی در کارخانه هایی که خود تولید کننده قطعات هستند بسیار ارزان تر از کارخانه و یا افرادی هست که قصد خرید قطعات از بازار را دارند و فقط وظیفه مونتاژ را دارند.

باز هم مثال ما بلدرچین دماوند است که با داشتن بیش از 40 دست قالب قطعات پلاستیکی شانه های مرغ و بلدرچین و بوقلمون و کبک و شتر مرغ تا انواع سبد های هچر و رطوبت ساز های دیسکی و ... بخش عظیمی از لوازم ساخت دستگاه جوجه کشی را برای مصرف در ساخت دستگاه جوجه کشی دماوند تولید نموده و حتی تامین کننده قطعات برخی از کارخانه های ساخت دستگاه جوجه کشی می باشد. لیست قیمت دستگاه جوجه کشی دماوند به دلیل تولید انبوه و تولید قطعات توسط این شرکت نسبت به سایر تولید کننده های هم رده اکثرا ارزانتر و به صرفه تر می باشد.

3

آیا ساخت دستگاه جوجه کشی به صرفه است؟

ساخت دستگاه جوجه کشی خانگی با هدف سرگرمی و تفریح بسیار شگفت انگیز است و مخصوصا برای نوجوانان بسیار جذاب بوده و به شدت به علاقه مندان توصیه می شود. اما در نمونه های بزگتر ممکن است از نظر اقتصادی توجیه ان چنانی نسبت به خرید از بازار نداشته باشد.

برای ساخت دستگاه جوجه کشی از کجا قطعات بخریم؟

از شرکت های معتبر ساخت دستگاه جوجه کشی می توانید قطعات مورد نیاز را تهیه کنید.