به گزارش پارس نیوز، 

به نقل از سایپانیوز، حسن قره یی گفت: با هدف پاسخ گویی به نیاز مشتریان و افزایش رضایت مندی آنها، گروه خودروسازی سایپا امروز چهارشنبه 10/5/97 اقدام به فروش اینترنتی محصولات خود کرده است.

وی افزود: در این فروش اینترنتی بیش از 39 هزار محصول از خانواده های x100، x200، برلیانس و خودرو آریو عرضه شده است و پس از گذشت 5 ساعت از آغاز زمان فروش محصولات، در حدود بیش از 10 هزار خودرو به فروش رسیده است و همچنان مشتریان در حال خرید خودرو هستند.

رئیس مرکز مطالعات،‌ برنامه ریزی استراتژیک و فن آوری اطلاعات گروه سایپا تاکید کرد: به منظور رفاه بیشتر مشتریان گرامی، زیر ساخت های سخت افزاری و ارتباطی به بالاترین سطح ممکن جهت فروش افزایش یافته و شرایط خرید به صورت عادی و طبق روال معمول درحال انجام است.

وی افزود: نحوه فروش محصولات در این دوره هم طبق روال یک سال گذشته گروه سایپا و بدون هیچ گونه تغییری صورت پذیرفته و این فروش با نظارت نهادهای مسئول بالا دستی و سازمان بازرسی کل کشور در حال انجام است.

قره یی تصریح کرد: با توجه به عرضه تعداد قابل توجهی از محصولات، مشتریان محترم می توانند بدون هیچ گونه مشکلی اقدام به ثبت نام محصولات کنند.

وی گفت: سایت فروش اینترنتی از ساعت 15:05 از حالت مرحله ای خارج و به صورت دائم باز است.

انتهای پیام/