به گزارش پارس نیوز، 

بهنام‌عزیززاده‌رئیس‌ستاد اجرایی این نمایشگاه گفت: این نمایشگاه امسال با محوریت حمایت از کالای ایرانی برگزار می‌شود و بر این اساس‌تلاش کردیم شرکت های داخلی نسبت به سال های گذشته حضور مؤثرتری در نمایشگاه داشته باشند.

وی اضافه کرد: امسال در بیست و پنجمین نمایشگاه ‌بین‌المللی کاشی، سرامیک و چینی بهداشتی تهران شاهد حضور و مشارکت قریب به 200 شرکت داخلی و خارجی خواهیم بود.

عزیز زاده اضافه کرد: این نمایشگاه در فضایی به مساحت حدود 30 هزار متر مربع، در 7 گروه کالایی؛ کاشی و سرامیک، ماشین آلات و تجهیزات، چینی بهداشتی، رنگ و لعاب، مواد اولیه، پخت سوم و شیرآلات، سرویس های بهداشتی، شرکتهای بازرگانی پخش کاشی و نشریات مرتبط و در 12 سالن نمایشگاهی محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه نمایشگاه بین‌المللی کاشی و سرامیک تهران بزرگترین نمایشگاه کاشی و سرامیک کشور است،گفت: بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کاشی، سرامیک و چینی بهداشتی تهران فرصت مغتنمی است تا تجار، انبوه سازان، طراحان، مهندسان، معماران وکاربران و همچنین دانشجویان رشته سرامیک بتوانند با طرح های جدید و آخرین دستآوردهای تولید کاشی و سرامیک و آشنا شوند.

وی به مسائل مرتبط به صنعت کاشی و سرامیک اشاره کرد و گفت: هر چند صنعت کاشی و سرامیک کشورمان طی سالهای اخیر دچار مسائل و مشکلات شدیدی شد اما ایران همچنان جزء چند کشور اصلی تولید کننده و صادرکننده بزرگ کاشی و سرامیک جهان است.

شناسایی بازارهای جدید صادراتی، افزایش صادرات، معرفی ظرفیت های بالقوه و بالفعل این بخش صنعتی کشور، برنامه‌ریزی برای حل مشکلات، موانع و نقاط ضعف موجود این صنعت، ایجاد بسترهای مناسب برای سرمایه‌گذاری‌های داخلی و خارجی، ایجاد زمینه اشتغال و کارآفرینی، آشنایی دست اندرکاران با محصولات، نوآوری‌ها‌و‌ظرفیت‌های موجود، ایجاد فضای رقابتی سالم میان تولیدکنندگان داخلی برای ارتقاء کیفیت تولید و ایجاد ارتباط مستقیم میان تولیدکنندگان و مصرف کنندگان مهمترین اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کاشی، سرامیک و چینی بهداشتی از 19 تا 22 تیرماه هر روز از ساعت 10 صبح تا 18 در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران آماده بازدید علاقمندان است.


انتهای پیام/