به گزارش پارس نیوز ، با توجه به افزایش قیمت‌ها و کاهش توان خرید مردم، بسیاری از فروشگاه‌ها و پلتفرم‌های فروش آنلاین با ارائه تخفیف‌های جذاب تلاش می‌کنند تا خرید کردن را برای عموم مردم ممکن و لذت بخش سازند. این فرصت‌های هیجان انگیز ممکن است در قالب طرح‌های تخفیف، جشنواره‌های مختلف و یا ارائه کد تخفیف باشد. کد‌های تخفیف بسیار متنوع هستند و از کد تخفیف اولین خرید تا کد تخفیف ارسال رایگان را شامل می‌شوند. در این مقاله به خرید با کد تخفیف رایگان از بهترین فروشگاه‌های آنلاین در ایران می‌پردازیم. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه، به دست آوردن کدهای تخفیف معتبر و تست شده و فرصت استثنایی برای خریدی مقرون به صرفه کافی است به سایت کانال تخفیف مراجعه کنید.

سوپراپلیکیشن اسنپ و خدمات متنوع

در آغاز فعالیت مجموعه اسنپ، این سرویس به عنوان یک اپلیکیشن حمل و نقل آنلاین معرفی شد. این در حالی است که با گذشت زمان اسنپ تبدیل به مجموعه بزرگی شد که برای همه نیاز‌های کاربران خود راه حلی دارد. این موضوع می‌تواند دلیل محکمی ‌بر محبوبیت و پرکاربرد بودن این سوپر اپلیکیشن باشد. در حقیقت اسنپ زیر مجموعه‌های مختلفی دارد که هرکدام یک پلتفرم خرید اینترنتی مجزا محسوب می‌شوند. علاوه بر این، از تمام این اپلیکیشن‌ها می‌توانید با کد تخفیف ویژه و قیمت‌های مناسب خرید کنید. در این بخش می‌خواهیم برخی از پرکاربرد ترین کد تخفیف‌های اسنپ برای دریافت ارزان کالا و خدمات از این مجموعه را معرفی کنیم.

کد تخفیف سوپر مارکت‌ اسنپ، خرید ارزان مایحتاج روزانه

بهتر است بحث را با خرید مقرون به صرفه پر مصرف ترین محصولات شروع کنیم. برای همه شما واضح است که هیچ کالایی در زندگی روزمره ما به اندازه اقلام سوپر مارکتی مورد نیاز نیست. انواع محصولات لبنی، تخم مرغ، گوشت و فرآورده‌های پروتئینی، تنقلات، ادویه جات، حبوبات، شکر و نمک، برنج، روغن و ملزومات شست و شو از جمله کالا‌هایی هستند که همه روزه به آن‌ها نیاز داریم و برای خریدشان باید به سوپر مارکت‌ها مراجعه کنیم. سوپر مارکت‌های آنلاین زیر مجموعه اسنپ، این فرصت را به کاربران می‌دهند تا اقلام مورد نیاز خود را به صورت اینترنتی، در کوتاه ترین زمان ممکن، با تنوع بالا و با قیمت‌های مقرون به صرفه خریداری کنند.

اسنپ مارکت و اسنپ اکسپرس دو سوپر مارکت اینترنتی این پلتفرم هستند که می‌توانید با خیال راحت از آن‌ها خرید کنید. اسنپ مارکت در حقیقت امکان خرید از نزدیک ترین شعبه فروشگاه‌های زنجیره ای ‌هایپر استار و مایلی را برای کاربران خود فراهم می‌کند. در کنار تنوع بالا و تخفیف‌های همیشگی این فروشگاه‌ها، می‌توانید از کد تخفیف اسنپ مارکت نیز برای خریدی لذت بخش تر از این مجموعه استفاده کنید.

برای خرید آنلاین از مغازه ها و سوپر مارکت‌های نزدیک خود از اسنپ اکسپرس استفاده کنید. کد تخفیف خرید اول اسنپ اکسپرس نیز برای خرید ارزان‌تر مایحتاج روزانه کاربران جدید کاربرد دارد. با کد تخفیف دوم اسنپ اکسپرس نیز تمامی کاربران برای همه سفارشات دوم به بعد خود تخفیفات بیشتری دریافت می‌کنند. علاوه بر این، اسنپ اکسپرس با توجه به این که امکان خرید از نزدیک ترین سوپر مارکت‌ها را فراهم می‌کند، سفارشات شما را در کوتاه ترین زمان ممکن و حداکثر 45 دقیقه به دستتان می‌رساند.

22

غذا، شیرینی و انواع خوراکی را از اسنپ فود ارزان بخرید

اسنپ فود بدون تردید یکی از پر طرفدارترین سرویس‌های اسنپ است. می‌توان گفت اسنپ فود اولین سرویس آنلاین سفارش غذا، شیرینی و خوراکی در ایران است و به همین دلیل توانسته در مدت کوتاهی مورد توجه کاربران زیادی قرار بگیرد. البته امروزه سفارش غذا از رستوران‌های مختلف شهرهای سراسر ایران بخش کوچکی از خدمات متنوع اسنپ فود است. امروزه می‌توانید با مراجعه به اپلیکیشن اسنپ فود خرید انواع محصولات خوراکی از میوه و آجیل و داروهای گیاهی تا لبنیات و گل و گوشت و حتی لوازم مورد نیاز سگ و گربه و حیوانات خانگی را از فروشگاه‌های مرتبط به صورت آنلاین و با تخفیف ویژه انجام دهید. در ضمن کد‌ تخفیف اسنپ فود مثل کد تخفیف شیرینی اسنپ فود، کد تخفیف پروتئین، کد تخفیف خرید اول غذا و ... نیز برای تجربه خریدی اقتصادی ارائه می‌شوند.

اسنپ شاپ و خرید به صرفه همه کالا‌های ضروری

خدمات هیجان انگیز و دوست داشتنی اسنپ به اینجا ختم نمی‌شود. از دو سال پیش مجموعه اسنپ با راه اندازی پلتفرم اسنپ شاپ امکان خرید ارزان تا 80 درصد تخفیف محصولات مختلف را برای کاربران خود فراهم کرده است. اسنپ شاپ مثل یک فروشگاه بزرگ چند منظوره است که می‌توانید کالاهای مختلف را از طریق آن به صورت آنلاین خریداری کنید. در ضمن کد‌ تخفیف اسنپ شاپ نیز شما را در این پروسه یاری می‌کند. تنوع بالای محصولات و وجود دسته بندی‌های کاربردی می‌تواند یکی از رموز موفقیت اسنپ شاپ محسوب شود. در این فروشگاه اینترنتی می‌توانید انواع پوشاک، لوازم دیجیتال، ملزومات خانه و آشپزخانه، محصولات فرهنگی، لوازم آرایشی و بهداشتی و ابزار آلات خودرو را با تخفیف تهیه کنید.

به یاد داشته باشید که برای خرید راحت تر از این فروشگاه و بسیاری از پلتفرم‌های خرید دیگر می‌توانید از سرویس پرداخت اعتباری و اقساطی اسنپ پی استفاده کنید. به این ترتیب، می‌توانید هر چیزی که نیاز دارید را سفارش بدهید و هزینه آن را در 4 قسط طی چهار ماه بعد تسویه کنید. با کد تخفیف اسنپ پی قسط اول شما نیز کمتر از مقدار معمول خواهد شد و بدون سود و ضامن خریدی لذت بخش را تحربه خواهید کرد.

دیجی کالا، بزرگ ترین فروشگاه آنلاین ایران

احتمالاً همه ما در مورد این که دیجی کالا اولین و بزرگ ترین فروشگاه آنلاین ایرانی است هم نظر هستیم. اگر به خاطر داشته باشید در ابتدای کار، دیجی کالا فعالیت خود را با فروش محصولات دیجیتالی از قبیل موبایل و دوربین عکاسی و فیلم برداری آغاز کرد. پس از مدتی و با توجه به استقبال گسترده کاربران، دامنه فروش محصولات دیجی کالا روز به روز گسترده تر شد و تقریباً همه چیز را در بر گرفت. امروزه از اقلام ضروری و پر مصرف گرفته تا قطعات مکانیکی تخصصی و بزرگ ترین لوازم خانگی، همه چیز در دیجی کالا فروخته می‌شود. البته جذابیت قضیه این جاست که کد تخفیف دیجی کالا برای خرید مقرون به صرفه تر همه این کالا‌ها نیز در دسترس است. با کد تخفیف دیجی کالا ارسال رایگان هم هزینه ارسال کالا درب منزل از مبلغ صورتحساب شما کم می‌شود.

دیجی کالا، برای توسعه بازار خود و دسترسی آسان‌تر کاربران  به محصولات مورد نیازشان، اپلیکیشن‌هایی را برای فروش انحصاری دسته بند‌ی های مختلف در نظر گرفته است. در این بخش با اشاره به این پلتفرم‌ها به شما خواهیم گفت که چگونه می‌توانید از آن‌ها با تخفیف و هزینه کم تر خرید کنید. لازم است بدانید که برای خرید آسان تر از دیجی کالا می‌توانید از دیجی پی نیز استفاده کنید. سرویس دیجی پی اعتبار مورد نیاز شما را برای خرید محصولات مختلف در اختیارتان قرار می‌دهد. پس از خرید کالا می‌توانید اعتبار دریافتی را به صورت اقساطی به این مجموعه بازگردانید.

33

سوپر مارکت دیجی کالا جت و خرید روزانه مقرون به صرفه

دیجی کالا جت نام سوپر مارکت اینترنتی دیجی کالا است. اگرچه در خود اپلیکیشن دیجی کالا نیز می‌توانید اقلام سوپر مارکتی مختلف را خریداری کنید اما دیجی کالا جت این امکان را به صورت تخصصی تر در اختیار شما قرار می‌دهد. در حقیقت، دیجی جت به شما کمک می‌کند تا بدون نیاز به خارج شدن از خانه هر چیزی که نیاز دارید را از مغازه ها و سوپر مارکت‌های اطراف خود تهیه کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن تحویل بگیرید.

بدیهی است که دسترسی داشتن به چند فروشگاه در آن واحد می‌تواند تنوع بی نظیری از محصولات مختلف را در اختیار کاربران قرار دهد و دست آن‌ها را برای انتخاب کاملاً باز بگذارد. علاوه براین، کد تخفیف دیجی کالا جت نیز در سایت‌های معتبر فعال در این حوزه مثل کانال تخفیف به شما ارائه می‌شود که خرید مقرون به صرفه تر را ممکن می‌سازد. کد‌های تخفیف ارائه شده برای دیجی جت برای لاین های مختلفی تعیین شده اند و قبل از استفاده از آن‌ها باید بدانید شرایط فعالسازی کد چه مواردی را در برمیگیرد. مثلاً کد تخفیف خرید اول تنها برای اولین باری است که از این مجموعه استفاده می‌کنید. کد تخفیف سفارش از قنادی‌های دیجی کالا جت تنها برای خرید شیرینی جات تعریف شده است و به طور مثال نمی‌توانید با آن از میوه فروشی ها خرید کنید. کد تخفیف نان دیجی جت نیز برای سفارش نان گرم و تازه از نانوایی های شهر در نظر گرفته شده است.

دیجی استایل، یک استایل شیک با هزینه کمتر

از دیگر زیر مجموعه‌های جذاب و پر طرفدار دیجی کالا می‌توان به دیجی استایل اشاره کرد. این پلتفرم به شما کمک می‌کند تا هر چیزی که برای داشتن یک استایل جذاب و شیک نیاز دارید را با قیمت مناسب تهیه کنید. لباس، کیف، کفش، لوازم آرایشی، عطر و ادکلن ،انواع اکسسوری‌ها و زیوآلات محصولاتی هستند که با تنوع بسیار بالا و از بهترین برند‌های روز دنیا در دیجی استایل به فروش می‌رسند. لازم به ذکر است که خرید از دیجی استایل هم کد تخفیف‌های مختص به خودش را دارد که می‌توانید خوشتیپ بودن شما را با صرف هزینه معقول تضمین کند.

تخفیف‌های جذاب دیجی کالا برای خرید همه محصولات مورد نیاز

در کنار تخفیف‌های مختلف دیجی کالا، این مجموعه جشنواره‌ها و طرح‌های بسیاری را برای خرید ارزان تر از ارزان برگزار می‌کند. در طرح‌های تخفیف دیجی کالا گاهی می‌توانید تا 80 درصد هم تخفیف بگیرید. یکی از این طرح‌های فروش ویژه، تخفیف 80 درصدی دیجی کالا است. در این طرح فروش هیجان انگیز کالا‌های مختلفی قرار داده می‌شود که می‌توانید آن‌ها را با تخفیف‌های باور نکردنی و تا 80 درصد پایین تر از قیمت واقعی خریدرای کنید. نکته جالب توجه این است که این تخفیف‌ها مختص به دسته بندی خاصی از محصولات دیجی کالا نیستند و کالا‌های مختلف مثل لوازم دیجیتال، پوشاک زنانه و مردانه، آرایشی، کتاب، وسایل خانه، اوازم جانبی و ... را شامل می‌شود.

دریافت اشتراک دیجی پلاس برای تخفیف بیشتر

دیجی پلاس باشگاه مشتریان دیجی کالا است و در راستای ارائه خدمات متنوع تر به مشتریان دائمی ‌این مجموعه راه اندازی شده است. اعضای دیجی پلاس می‌توانند از مزیت‌های انحصاری مانند هدایای ویژه، 30 روز فرصت مرجوع کردن کالا، پشتیبانی منحصر به فرد، ارسال رایگان و کد تخفیف‌های جذاب و خاص بهره مند شوند. البته برای عضویت در دیجی پلاس باید اشتراک این مجموعه را تهیه کنید. اگر از کسانی هستید که از دیجی کالا زیاد خرید می‌کنید، تهیه این اشتراک برای شما به صرفه خواهد بود. در ضمن با کد تخفیف دیجی پلاس می‌توانید تمام اشتراک‌ها شامل یک ماهه معمولی، یک ماهه با تمدید خودکار، سه ماهه، شش ماهه یا یکساله را با صرف هزینه به مراتب کم تری به دست آورید.

پیندو، بازار آنلاین و تخفیف‌های هیجان انگیز

اپلیکیشن پیندو یک بازار آنلاین است که کاربران می‌توانند با مراجعه به آن نسبت به خرید و فروش کالا‌های نو اقدام کنند. در واقع پیندو بین خریداران و مشتریان یک پل ارتباطی ایجاد می‌کند تا دسترسی به کالا و خدمات برای همه ساده تر شود. یکی از بزرگ ترین مزیت‌های پیندو نمایش آگهی‌ها به کاربران دیجی کالا است. از آنجایی که تعداد کاربران دیجی کالا بسیار زیاد و چیزی حدود 36 میلیون نفر است، آگهی‌هایی که در پیندو قرار داده می‌شوند بازدید بالایی خواهند داشت. همین موضوع می‌تواند وجه تمایز پیندو از تمام پلتفرم‌های مشابه خودش باشد. از طرف دیگر خریدارارن نیز می‌توانند با مقایسه کالا‌های نو مختلف عرضه شده، انتخاب‌های هوشمندانه تری داشته باشند. به علاوه، داشتن کد تخفیف پیندو به شما کمک می‌کند تا خرید اقتصادی تری را تجربه کنید.

44

خرید محصولات آرایشی و بهداشتی با قیمت جذاب از خانومی‌

از دیگر فروشگاه‌های آنلاین ایرانی که طرفداران زیادی دارد و می‌توانید با تخفیف از آن خرید کنید، می‌توان خانومی را نام برد. فروشگاه خانومی به صورت تخصصی در زمینه فروش انواع لوازم آرایشی، بهداشتی، مراقبت از پوست و مو و وسایل شخصی برقی فعالیت می‌کند. همانطور که می‌دانید در خرید این محصولات کیفت بالا و مورد تأیید بودن برند سازنده بیشترین اهمیت را دارد. چراکه استفاده از کالا‌هایی با کیفیت پایین می‌تواند باعث آسیب‌های جبران ناپذیری روی پوست و موی شما شود.

یک ویژگی مهم فروشگاه اینترنتی خانومی تضمین کیفیت و اصالت در کنار تنوع بسیار زیاد است. در واقع، هر محصولی که نیاز داشته باشید در این مجموعه با تنوع بسیار بالا پیدا می‌کنید و خیالتان نیز از کیفیت آن‌ها راحت خواهد بود. به علاوه، کد تخفیف خانومی ‌به شما کمک می‌کند تا هرآنچه در نظر دارید را با قیمت مناسب تر از این فروشگاه تهیه کنید.