1

امروزه در انواع مختلف کسب و کار، سرگرمی، خبری، فروشگاهی و هر شغل دیگری، اگر نتوانیم کسب و کار خود را به صورت آنلاین راه اندازی کنیم، از رقبای خود عقب هستیم. انتخاب یک شرکت برای طراحی سایت در شیراز کار نسبتا آسانی نیست و باید عوامل مختلفی را برای این کار در نظر گرفت. در دنیای دیجیتال امروزی، وب سایت هر کسب و کاری اولین جایی است که مشتریان از آن بازدید می کنند. ما دراین مقاله قصد داریم بهترین شرکت های طراحی وب سایت در شیراز در 1402 را به شما معرفی کنیم. شرکت طراحی سایت در شیراز به شما این امکان را می دهد تا از دریچه فناوری محل کار خود را به افراد دیگر معرفی کنید.

بهترین شرکت های طراحی وب سایت در شیراز

اولین قدم و مهم ترین قدمی که شما را وارد دنیای دیجیتال می کند، انتخاب یک شرکت طراحی سایت در شیراز است. همانطور که گفتیم قبل از معرفی بهترین شرکت های طراحی سایت در شیراز، باید مهم ترین موارد را برای انتخاب بهترین شرکت ها بدانیم. در اینجا ابتدا فاکتورهای مهم برای انتخاب بهترین شرکت های طراحی سایت در شیراز را مورد بررسی قرار می دهیم. این فاکتورها عبارتند از:

  1. قیمت طراحی سایت
  2. تجربه و سابقه کاری طراحی سایت
  3. بررسی واقعی بودن شرکت
  4. نمونه کارهای آن شرکت
  5. فناوری ها و زبان برنامه نویسی شرکت
  6. سئو و بهینه سازی سایت
  7. ملاقات حضوری
  8. تعهد کاری شرکت

2

شرکت طراحی سایت در شیراز رویال سایت

رویال سایت یک شرکت طراحی سایت در شیراز است که از سال 1390 فعالیت خود را شروع کرد. خدمات ارائه دهنده این شرکت مانند سئو و بهینه سازی سایت، خدمات بک لینگ و رپورتاژ دانشگاهی، ارائه ابزار سئو مانند ماز وسمراش و ارائه هاستیگ، ثبت لینک در ویکی پدیا،  از خدمات این شرکت است که با گذشت زمان درحال پیشرفت است.

 از جمله ویژگی ها و مزایای راه اندازی وب سایت در رویال سایت شامل پشتیبانی کامل و 24 ساعته، امنیت بالای سایت، ریسپانسیو بودن سایت، امکان افزودن ویژگی های متفاوت و دلخواه مشتری، میزبانی سایت خود بر روی سرورهای قدرتمند و طراحی اپلیکیشن برای سایت شما است. رویال سایت علاوه بر این مزیت ها قیمت خوب و مناسبی را در مقایسه با سایر تیم ها و مجموعه های همکار ارائه می دهد. هزینه ای که برای طراحی سایت می پردازید به نوع سایت شما بستگی دارد.اگر قصد دارید برای کسب و کار خود یک وب سایت توسعه دهید و کسب و کار خود را آنلاین کنید، و نگران هزینه های بالای توسعه وب سایت در شیراز هستید، رویال سایت وب سایت مورد نظر شما را با کمترین و بهترین قیمت طراحی می کند. از خدمات جدید رویال سایت می توان به تبدیل پیج اینستاگرام به سایت، طراحی سایت مشابه دیجی کالا، طراحی وب سایت خبری اشاره کرد.

اکثر صاحبان مشاغل آنلاین می خواهند شرکت های طراحی وب و میزبانی وب نزدیک به محل زندگی خود باشند. اگر در شیراز کسب و کار دارید، می توانید از خدمات گروه رویال سایت، یکی از بهترین شرکت های طراحی وب سایت در شیراز در سال های اخیر بهره مند شوید.

3

شرکت زئوس

شرکت طراحی سایت زئوس در شیراز دارای 21 سال سابقه در زمینه طراحی حرفه ای وب سایت و بهینه سازی وب سایت های داخلی و خارجی به شما در زمینه ساخت و راه اندازی وب سایت کدنویسیشده ضمانت می دهد. خدمات شرکت طراحی زئوس شامل طراحی سایت فروشگاهی، تولید محتوا، سئو و بهینه سازی سایت، طراحی لوگو، طراحی سایت شرکتی، دیجیتال مارکتینگ و برندسازی است. کارشناسان شرکت طراحی سایت زئوس با استفاده از خدمات سئو و بهینه سازی به شما کمک می کنند تا مشکلات وب سایت را حل کرده و سپس یک وب سایت منظم و بسیار تعاملی در موتورهای جستجو داشته باشید.

از ویژگی های زئوس می توان به پشتیبانی 24 ساعته، ثبت شرکت در دبی، تهران و شیراز، استفاده از آخرین متدهای وب توسط کارشناسان حرفه ای، دارای گواهینامه ایزو10002 از موسسه IQS انگلستان و برنده جایزه ملی کارآفرینی اشاره کرد. شرکت طراحی زئوس در طی دو دهه فعالیت در شیراز با اکثر برندهای شیراز در زمینه طراحی فروشگاه اینترنتی، طراحی سایت اطلاع رسانی، سئو و بهینه سازی سایت ها و تولید محتوا برای شبکه های اجتماعی همکاری داشته است. شرکت طراحی وب سایت زئوس با توجه به امکان سنجی های صورت گرفته زمان مشخصی برای ساخت سایت فروشگاهی تخمین می زند. در شرکت زئوس ، هزینه ایجاد فروشگاه اینترنتی با کدگذاری اختصاصی با تجربه و نمونه کارهای انجام شده بر اساس زمان و امکانات اعلام خواهد شد.

4

شرکت داده ورزان

شرکت طراحی سایت داده ورزان یکی از قدیمی ترین شرکت های صنعت بازار آنلاین کشور است که از تابستان 81 به بیش از دو هزار مشتری خدمات رسانی کرده است. این شرکت با بیش از 16 سال سابقه، هزاران پروژه طراحی سایت، مدیر طراحی پرتال و طراحی فروشگاه اینترنتی را برای شرکت ها و دانشگاه های سراسر کشور انجام داده است. سیستم نرم افزاری و زیرساخت فنی داده ورزان مبتنی بر ابر و  فناوری بین المللی است. داده ورزان به جز نرم افزارهای حسابداری در سایر مشاغل از سیستم های مدیریت ارتباط با مشتری و پرتال های فروش بلیط گرفته تا سیستم های مدیریت وظایف روزانه و مدیریت پروژه از سیستم های آمریکایی و اروپایی استفاده می کند. خدماتی که داده ورزان ارائه می دهد شامل طراحی سایت فروشگاهی، طراحی سایت اطلاع رسانی، طراحی اپلیکشن موبایل، سئو و بهینه سازی، دیجیتال مارکتینگ، تولید محتوا، برندسازی، عکاس صنعتی و تبلیغاتی، طراحی لوگو و آرم شرکت، ویدئو مارکتینگ و موشن گرافیک است.

 برآورد هزینه طراحی سایت در شرکت داده ورزان بر اساس عوامل موثر در پروژه انجام می گیرد. این شرکت هیچگونه هزینه اضافی از مشتری دریافت نمی کند و با توجه به کیفیت کار خود هزینه می گیرد. شرکت داده ورزان در شیراز از سه سال پیش، از معتبرترین شرکت طراحی وب در جهان پیروی کرد و تمام عملیات خود را با لوازم الکترونیکی مصرفی انجام داد. این شرکت در حوزه فناوری اطلاعات فعالیت می کند و کار طراحی وب سایت را کاری دشوار، بسیار فنی و خاص و البته بسیار زیبا می داند. اگر وب سایت واقعا بر اساس استانداردهای جهانی پیاده سازی شود و مشتریانی که منصف و خوب خریداری شده باشند، می توانند به طور موثر به کمک این شرکت به موفقیت برسند.

سخن آخر

در این مقاله تمام اطلاعات مربوط به ارزیابی شرکت های طراحی سایت در شیراز را مورد بحث قرار داده ایم. بر اساس اطلاعات ارائه شده می توانید بهترین ها را برای خود انتخاب کرده و بهترین سایت را از بین آنها بیابید.

رویال سایت بهترین انتخاب برای کسانی است که می خواهند بهترین وب سایت را پیدا کنند و از تمرین های رایگان این مجموعه برای بهبود سایت خود استفاده کنند. شرکت طراحی زئوس برای افرادی مناسب است که مدت زمان سابقه کاری برای آنها مهم است. شرکت داده ورزان برای افرادی که فناوری در طراحی و استفاده از استانداردهای جهانی برایشان مهمتر از گزینه های دیگر است ارجحیت دارد. در رابطه با مقایسه خدمات این سه شرکت ابتدا باید بگوییم که هر سه در زمینه اینترنت و طراحی سایت به عنوان بهترین ها شناخته می شوند اما لازم به ذکر است که هر کدام در چندین زمینه خدمات برتری ارائه می دهند.