به پایه های نگهدارنده چاپ و پوستر گفته میشود که جهت نمایش تبلیغات و نام برند و نوع فعالیت مورد استفاده قرار میگیرند که همانگونه که از اسم آنها پیداست مناسب برای استفاده در فضا های نمایشگاهی و فضاهای تبلیغاتی دیگرمیباشد. و نیز همچنین استندهای نمایشگاهی ابزاری برای معرفی کسب و کارخود به بهترین شکل میباشد که شامل چندین مدل است

استندهای نمایشگاهی چیست ؟

 

 

 

انواع مدل های استندهای نمایشگاهی و تبلیغاتی
 
 
  • استند پاپ آپ
  • استند رول آپ
  • استند میز کانتر
  • استند ایکس بنر
  • استند لایت باکس
  • استند پرچمی
  • استند سرلاین
  • استند پالت
  • استند پلکسی
  • استند سه پایه بوم
  • استند قاب فنری

 

استند پر کاربرد نمایشگاهی و تبلیغاتی

 

یکی از پر کاربرد ترین استندهای نمایشگاهی و تبلیغاتی استند رول آپ است. به عنوان یک استند نمایشگاهی و اطلاع رسانی شناخته شده است و محبوبیت این دسته از سازه ها بخاطر حمل و نصب راحت آنها میباشد.

 

انواع چاپ برای استند رول آپ

 

تقریبا میتوان گفت اکثر چاپ های موجود را میتوانیم برای استند رول آپ انتخاب کنیم که شامل:

 

چاپ سولیت

چاپ پلات لمینت

چاپ بنر

چاپ گلاسه پاره نشو و غیره

 

انواع سایز استند رول آپ

 

 استند رول آپ در چندین سایز استاندارد :

 

عرض 60 ، عرض 80 ، عرض 85 ، عرض 90 ، عرض 100 ، عرض 120 ، عرض 150 ، عرض 200، عرض 240  و در ارتفاع 200 سانتیمتر  قابل سفارش است البته این قابلیت را هم دارند که به صورت سایز دلخواه سفارش داده شوند.

 

جهت بهبود اطلاعات خود در این زمینه اگر در انتخاب خود دچار مشکل هستید لطفا قبل از هر گونه تصمیم گیری یا سفارش با مجموعه تبلیغاتی چاپ و استند آرنیک تماس حاصل فرمایید.

 

 

تعمیر استندهای نمایشگاهی

 

با همه گیری استندهای نمایشگاهی و تبلیغاتی در سرتاسر جهان اکثر مردم و شرکت ها برای استفاده تبلیغاتی برند خود در نمایشگاه ها و دیگر محیط های تبلیغاتی به دنبال خرید استندهای نمایشگاهی و تبلیغاتی جدید برای منظورهای خاص تبلیغاتی خود هستند . که از این رو مجموعه چاپ و استند آرنیک برای جلوگیری از هزینه های اضافی بعدی اعلام میدارد که مرکز تعمیرات استندهای نمایشگاهی در ایران را افتتاح نموده تا درجهت صرفه جویی هزینه های تبلیغاتی و حمایت از مصرف کننده گامی برداشته باشد

.منظور از تعمیر استندهای نمایشگاهی و فروشگاهی چیست ؟

 
 به هر عمل سالم سازی و زیبا سازی استندهای نمایشگاهی و فروشگاهی در مسیر بهتر شدن را تعمیر و اور حال کردن مینامند . از این رو با استفاده از خدمات تعمیر استند از هزینه های اضافی تا پنجاه درصد جلوگیری خواهید کرد

 

نام تجاری اولین نماینده رسمی
 
 
 

به دلیل تخصصی بودن این صنعت در حال حاضر ( 20/01/1401 )تنها نماینده رسمی مرکز تعمیر تخصصی استندهای نمایشگاهی در ایران مجموعه چاپ و استند آرنیک  میباشد که با دانش کافی قدم در این صنعت گذاشته است.

 

 

لوگو

 

معنی لوگو  چاپ و استند آرنیک

لوگو

چهار رنگ اصلی چاپ و    محبوب ترین نوع استندهای نمایشگاهی

 

بنیان گذار

 

در سال 1400 ( 2022 )  جناب آقای فرشید قملاغی  بعد از 12 سال تجربه و تحقیق لازم در زمینه چگونگی پیدایش و کارایی استند های نمایشگاهی و فروشگاهی در صنعت تبلیغات و بازاریابی تصمیم به بنیان گذاری اولین مرکز تعمیر تخصصی استندهای نمایشگاهی در ایران را گرفته و به پشتوانه دانش کافی و نیاز این صنعت به خدمات تعمیر پا به این عرصه گذاشته است.

بنیان گذار

 

 

 

 

چاپ لارج فرمت چیست ؟

 

 

چاپ لارج فرمت به چاپی گفته میشود که بزرگتر از یک متر مربع باشد و محدودیت طولی نداشته باشد و به دو دسته تقسیم میشود که عبارت اند از 1.چاپ فضای داخلی  (ایندور) 2. چاپ فضای خارجی (اوت دور) هرکدام از این نوع چاپ ها کارایی خاص خود و برای منظور های مختلف به کار گرفته میشود که تیم فنی چاپ و استند آرنیک در ادامه توضیحات لازم را ارائه داده است.

 

انواع چاپ لارج فرمت کدامند

 

 

 چاپ سولیت

 چاپ مش

چاپ استیکر

چاپ بنر

چاپ بکلایت

چاپ چرم مصنوعی

چاپ فلکس

چاپ پلات لمینیت

چاپ گلاسه و لاستر

 

چاپ استیکر

یکی از پرکاربرد ترین نوع چاپ لارج فرمت، چاپ استیکر میباشد که در انواع مختلفی وجود دارد و نیز همچنین برای منظور های بسیاری استفاده میشود.

 

 

 

محل های مورد کاربرد چاپ استیکر: چاپ استیکر شیشه مغازه ، چاپ استیکر کامیون های پخش ، چاپ استیکر ماشین پخش ، چاپ مات کن شیشه ، چاپ استیکر پله برقی ، چاپ استیکر برش خورده یا کاتر پلاتر ، چاپ استیکر کرکره ، چاپ استیکر کانکس ، چاپ استیکر شفاف یا بی رنگ ، چاپ استیکر سر لاین ،  چاپ استیکر مخزن ، چاپ استیکر نیمکت استادیوم ، چاپ استیکر ماکت های لارج فرمت ،  چاپ استیکر اتوبوس ، استیکر روی بدنه قطار ، چاپ استیکر باکس موتور ، چاپ استیکر غرفه نمایشگاه ،  چاپ استیکر ام دی اف ، چاپ استیکر روی زمین ، چاپ استیکر یخچال مغازه ، چاپ استیکر لاکر یا کمد ، چاپ استیکر دیوار ، چاپ استیکر ایستگاه اتوبوس 

 

 ازمزایای چاپ استیکر میتوان به موارد زیر اشاره داشت:

·      بسیار مقاوم می باشد.
·      مات و براق بوده و برای تبلیغات روی شیشه و بدنه خودرو
·      امکان چاپ و به صورت چند لت برای آن وجود دارد.
·      جدا کردن آن از سطح دشوار نخواهد بود.
·      برای تبلیغات بسیار مقرون به صرفه می باشد.
 

 ویژگی چاپ استیکر می توان به موارد زیر اشاره داشت:

·      مقاوم در برابر شستشو
·      مقاوم در برابر نور
·      مقاوم در برابر عوامل محیطی مختلف
·      به راحتی جدا نشده و از بین نمی رود.
·      قابلیت چاپ در انواع طرحها و اندازه ها برای آن وجود دارد.
 
 

آدرس پیج اینستاگرام  ما جهت دیدن نمونه های بیشتر

 

arnikprint

 

سایت ما برای مشاوره و سفارش و مشاهده تمامی خدمات و محصولات

 

www.arnikprint.com

 

پل های ارتباطی  چاپ و استند آرنیک

 

09125792646 -09354361300 – 66013050 - 66016123