طرح‌های متنوعی برای فروش اقساطی خودرو وجود دارد که محصولات خودروسازهای ایرانی را با شرایطی که فشار مالی کمتری به مردم متحمل شود، عرضه می‌کنند. در این میان فروش اقساطی سایپا به سبب کیفیت محصولات، قیمت رقابتی و نیز در دسترس بودن لوازم یدکی تولیدات این برند خودروساز ایرانی، جایگاهی ویژه در میان مردم دارد. اگرچه سایپا این روزها فروش اقساطی خودروهای تولیدی خود را به طرح‌های با فاصله زمانی زیاد و تعداد محدود، تقلیل داده، اما فروش اقساطی تیبا و فروش اقساطی کوییک از سوی برخی شرکت‌ها و مجموعه‌های فروش اقساطی خودرو در دستور کار قرار گرفته است. اگر شما نیز یکی از علاقمندان بی‌شمار محصولات سایپا هستید و یا به دنبال مرکزی هستید که طرح فروش اقساطی تیبا و یا فروش اقساطی کوییک عرضه کند، ادامه مطلب را از دست ندهید.

۳

فروش اقساطی سایپا

سایپا یکی از موفق‌ترین خودروسازهای کشورمان است که اکثر تولیداتش با استقبال زیاد مردم مواجه می‌شود. ساینا، تیبا و کوییک، تنها چندین نمونه از خودروهای پرفروش سایپا به شمار می‌آیند. فروش اقساطی سایپا توسط این شرکت خودروسازی انجام می‌شود، اما تعداد خودروهایی که عرضه می‌کند جوابگوی تقاضای بازار نیست. از طرف دیگر شرکت کنندگان در طرح فروش اقساطی سایپا، باید خیلی خوش شانس باشند که در همان دوره اول قرعه کشی، برنده شوند و بتوانند به طور اقساطی خودروی مورد علاقه‌شان را سوار شوند. در غیر این صورت ممکن است فرآیند برنده شدن در قرعه کشی ماه‌ها و حتی سال‌ها به طول بیانجامد و با توجه به اوضاع اقتصادی کشور ما و نیز تورم موجود در بازار به ویژه بازار خودرو، سرمایه پس انداز شده برای خرید اقساطی خودرو چندین ماه بعد، دیگر جوابگو نیست! بنابراین چاره چیست؟ اگر نخواهیم منتظر قرعه کشی سایپا بمانیم و در عین حال خواستار شرکت در طرح فروش اقساطی تیبا یا فروش اقساطی کوییک باشیم، باید چه کنیم؟! ما برای این مشکل، یک راه حل شگفت انگیز داریم که در ادامه خواهید خواند.

شرکت در طرح فروش اقساطی سایپا عرضه شده توسط مجموعه‌های معتبر

درست است که استفاده از طرح فروش اقساطی سایپا از سوی این شرکت خودروسازی بسیار سخت و پیچیده است و اعتماد کردن به شرکت‌های لیزینگی هم ریسک بالایی دارد، اما مجموعه‌های معتبر و خوشنامی هستند که با حضور چندین ساله در بازار خودرو و ارائه خدمات به هموطنان سراسر کشور به تجربه و قدمت قابل قبولی دست پیدا کرده‌اند. به طوری که می‌توان با خیال راحت با آن‌ها وارد معامله شد و از سواری گرفتن از خودروی دلخواه، نهایت لذت را برد. "فرنام خودرو" یکی از این مجموعه‌هاست که طرح ویژه فروش اقساطی خودروهای ایرانی و خارجی را در دستور کار دارد. فرنام خودرو اخیرا فروش اقساطی سایپا را از سر گرفته و به طور ویژه شرایط شگفت انگیزی برای فروش اقساطی تیبا و فروش اقساطی کوییک در نظر گرفته است. از جمله شرایط ویژه فرنام خودرو برای فروش اقساطی خودرو، تحویل فوری خودروی خریداری شده و ثبت سند به نام خریدار است. متقاضیان با هر شرایط مالی می‌توانند در تماس با کارشناسان متخصص فرنام خودرو، میزان سرمایه خود را اعلام کنند تا رقم پیش پرداخت و چگونگی بازپرداخت اقساط برای آن‌ها بررسی و به آنان اعلام گردد.  در ادامه ویژگی‌های دو محصول پر فروش سایپا که فرنام خودرو در طرح فروش اقساطی کوییک و فروش اقساطی تیبا عرضه کرده است را با هم مرور می‌کنیم.

فروش اقساطی خودرو تیبا

۴

تیبا با نام "مینیاتور" اولین خودروی ملی سایپا در سال ۱۳۸۷ تولید و رونمایی شد. ظاهر این آهوی خوش نقش تولیدی سایپا را یک شرکت ایتالیایی طراحی کرده است. تیبا از همان سال اول عرضه تا کنون همواره یکی از پر فروش ترین تولیدات سایپا در بازار بوده است. خودرویی که فرنام خودرو در طرح فروش اقساطی تیبا برای هموطنان در نظر گرفته است  در دو مدل هاچبک و صندوقدار و در ۴ تیپ SL, SX, EX   و SX دوگانه سوز تا کنون ساخته و عرضه شده است. قدرت موتور تیپ‌های متعدد تیبا از ۸۰ تا ۸۷ اسب بخار تعریف می‌شود. حداکثر گشتاور تیباها نیز بین ۱۲۶ تا ۱۲۸ نیوتن متر در انواع مدل‌های آن برآورد شده است. موتور انواع مدل‌های تیبا از نوع ۴ سیلندری ۸ سوپاپه است و مصرف سوخت ترکیبی آن‌ها ۷.۱ لیتر برآورد شده است. فرنام خودرو هم اینک امکان فروش اقساطی تیبا را با شرایط ویژه تحویل فوری و ثبت سند به نام خریدار فراهم آورده است. بنابراین اگر از علاقمندان به آهوی تیز روی تولید سایپا هستید، فرصت را از دست ندهید.

فروش اقساطی خودرو کوییک

۵

کوییک در اواخر سال ۹۵ توسط سایپا رونمایی شد. نبود رقبای قدرتمند وارداتی و ضعیف بودن رقبای داخلی سبب شد تا کوییک خیلی زود طرفداران بسیاری پیدا کند. برخی‌ها کوییک را  در زمره هاچبک‌های شهری به حساب آورند و برخی دیگر آن را در دسته کراس اوورها قرار می‌دهند. کوییک ظاهری شبیه به ساینا دارد و در واقع باید گفت نسخه هاچبک ساینا به شمار می‌رود.  خودرویی که فرنام خودرو در طرح فروش اقساطی کوییک برای شما در نظر گرفته است در ۴ مدل دنده ای ساده، اتوماتیک فول، اتوماتیک فول پلاس و کوییک R در بازار موجود می‌باشد. نوع موتور و قدرت آن در این ۴ مدل تفاوتی با هم ندارد. در واقع می‌توان گفت هر ۴ مدل مجهز به یک موتور ۴ سیلندری که ۸۷ اسب بخار قدرت دارد و گشتاور ۱۲۸ نیوتن متری برایشان به ثبت رسیده است. مصرف همه کوییک ها نیز صدی ۷ برآورد شده است. اگر شما نیز قصد خرید کوییک دارید، پیشنهاد می‌کنیم از شرایط ویژه طرح فروش اقساطی خودرو فرنام خودرو استفاده نمایید.

سخن پایانی...

با توجه به تورم موجود در بازار و نوسان نرخ خودرو، منطقی‌ترین شیوه ماشین‌دار شدن و با تعویض خودرو استفاده از طرح‌های فروش اقساطی خودرو است. اما نمی‌توان برای خرید خودرو قسطی به هر مرکزی اعتماد کرد. از سویی شرکت‌های خودروساز نیز آنقدر شرایط واگذاری تولیدات خود به صورت اقساطی را سخت کرده‌اند که مقرون به صرفه به نظر نمی‌رسد. در این شرایط بهترین راه حل مراجعه به مراکز معتبری مانند فرنام خودرو است. فرنام خودرو در طرح فروش اقساطی سایپا تمامی تولیدات محبوب این شرکت خودروساز ایرانی را با شرایطی که تماما به نفع مشتری است، عرضه می‌کند. این مجموعه، فروش اقساطی خودروهای تولید داخل و حتی خودروهای خارجی را بر عهده دارد. برای اطلاع از قیمت‌ها و دریافت اطلاعات تکمیلی می‌توانید به وب‌سایت فرنام خودرو مراجعه و یا با کارشناسان آن تناس حاصل نمایید.

آدرس سایت فرنام خودرو: https://farnamkhodro.com/