همان طور که در جریان هستید، پیشرفت روز افزونی در بازی های موبایلی مشاهده می شود. دیگر خبری از عناوین محدود و قدیمی نیست و همه چیز به سمت پیشرفته شدن بازی های ویدئویی در حرکت است. با ورود به نسل های جدید بازی و انتشار کنسول های جدید، این پیشرفت ها بیش از پیش هم به چشم می آیند.

حال سوال این است که آیا پیشرفت ها تنها به کیفیت و گرافیک بازی‌های ویدئویی مربوط می شود یا دلایل دیگری دارد؟ پاسخ قطعا منفی است؛ چرا که این امور در بازی های موبایلی نیز به چشم می خورد و عواملی در بهتر شدن آن ها موثر هستند. به عنوان مثال، شیوه خرید و فروش آیتم ها در هر عنوان بیشتر به چشم می آیند و با تغییراتی همراه شده اند. در گذشته تنها می توانستید پول یک آیتم را به دلار بپردازید و آن را در اختیار داشته باشید تا از آن در بازی بهره ببرید.

پرطرفدارترین بازی های گوشی - محبوبترین بازی های موبایل اندروید و iOS - سخت  افزار مگ

البته اگر این بازی ایرانی باشد، دیگر نیازی به واریز این وجه به دلار نخواهد بود. امروزه بازی های موبایل و به خصوص آثار خارجی علاوه بر این راه، از استراتژی های دیگری برای داد و ستد آیتم ها استفاده می نمایند که نباید از آن ها غافل شد.

یکی از این راه ها این است که شما می توانید ارز های گوناگونی را در این بازی ها به دست آورده و در نهایت از آن ها در خود این عناوین استفاده نمایید. بازی های موبایلی فراوانی این قانون را دارند و رضایت بسیاری از گیمرها را هم جلب کرده است. حال در این مقاله قصد داریم تا با ارز های موجود در سه بازی محبوب و پر دانلود بر روی گوشی های هوشمند یعنی هی دی، کال آف دیوتی و براول استارز آشنا شویم. پس در صورتی که یک گیمر موبایلی هستید، ما را تا پایان همراهی کنید.

بررسی 3 نمونه از محبوب ترین بازی های موبایلی + معرفی ارز آن ها

بازی های موبایلی دارای تنوع بسیار بالایی هستند اما در این بخش می‌خواهیم به معرفی 3 بازی محبوب و پرطرفدار به نام های هی دی، کالاف دیوتی و براول استارز بپردازیم و شما عزیزان را با ویژگی های منحصر به فرد این بازی آشنا کنیم.

همچنین در این نوع از بازی ها، ارز هایی وجود دارد که به دست آوردن آن ها می تواند امکانات قابل توجه ای را در بازی در اختیار شما قرار دهد، از این رو اگر به بررسی امتیاز بازی های موبایلی هی دی، کالاف دیوتی و براول استارز و نمونه های مشابه هرکدام علاقه مند هستید، تا پایان این بخش با ما همراه باشید.

هی دی (Hay Day)

بازی هی دی مدت هاست که بر روی گوشی های هوشمند و به طور دقیق تر سیستم عامل های اندروید و iOS منتشر شده است و طرفداران زیادی هم دارد. در این بازی شبیه سازی کشاورزی، شما روزانه باید فعالیت های مهمی را به عنوان یک کشاورز و دام پرور انجام دهید و از این راه به سود خوبی هم برسید. به وسیله پاداش هایی که در بازی به شما داده می شود، خرید برخی آیتم ها و تجهیزات بیشتر هم امکان پذیر خواهد بود.

پرطرفدارترین بازی های گوشی - محبوبترین بازی های موبایل اندروید و iOS - سخت  افزار مگ

ارزهای این بازی شامل سکه، الماس، گیفت کارت، وچرز و توکن هستند که هر یک خصوصیات خاص خود را دارند. اصلی ترین ارز های بازی را سکه ها تشکیل می دهند و برای مصارفی همچون خرید آیتم های مربوط به کشاورزی و یا محصولات دیگر گیمر به کار می آید. همچنین می توانید مناطقی از معدن و آیتم هایی مربوط به منطقه ماهیگیری را باز کنید.

از سفارش هایی که از شهر، قایق ها و کامیون ها می گیرید، می توانید نسبت به جمع کردن سکه ها اقدام کنید. همچنین با دادن محصولاتتان به دیگر افراد همچون بازدیدکننده ها، این امکان مجددا برای شما عزیزان فراهم خواهد بود. سایر ارز های این عنوان نیز به همین صورت است و به وسیله آن ها می توانید دیگر امکانات بازی را باز کرده و از آن ها بهره ببرید.

کال آف دیوتی (Call of Duty)

تقریبا می توان گفت که تمام گیمرها با سری کال اف دیوتی آشنا هستند و نسخه های آن را بر روی پلتفرم های مختلف تجربه کرده اند. یکی از جدید ترین نسخه های این سری کال اف دیوتی موبایل است تا سرانجام گیمرها بتوانند یک نسخه درست و حسابی را بر روی گوشی های خود تجربه کنند. این نسخه از نگاه این گیمرها فوق العاده است و هر چند وقت یک بار به محتویات آن هم اضافه می شود.

اولین تصاویر لو رفته از نسخه موبایل Call of Duty گرافیک بالای بازی را نشان  می‌دهند

ارز موجود در این بازی Salvage نام دارد که به سادگی و به وسیله بازی کردن و اتمام مراحل تیمی قابل دریافت است. پس اگر از طرفداران این بازی هستید، وقت را تلف نکنید و به سراغ جمع کردن Salvage بروید. به وسیله دریافت این ارز ها، قادر خواهید بود تا چندین سلاح گوناگون را در اختیار داشته باشید. برخی از این سلاح ها عادی هستند و برخی دیگر هم Legendary که قدرت بسیار بالاتری دارند. البته این امکانات در برخی از نسخه های پیشین این سری بازی همچون Modern Warfare 2 نیز به چشم می خورد.

براول استارز (Brawl Stars)

براول استارز محصول درخشان و جذاب دیگری از شرکت سوپرسل است که مدت ها قبل به دست طرفداران خود رسید. بخش های گوناگونی در این بازی دیده می شود که بدون شک تجربه هر یک هیجان انگیز خواهد بود. هر چه پیشروی بیشتری داشته باشید و در مراحل بیشتری هم به مقام قهرمانی برسید، شخصیت های دیگری نیز برایتان قابل انتخاب خواهند بود. پس اگر طرفدار بازی های این شرکت هستید، این بازی ساعت ها سرگرمتان خواهد کرد.

توکن ها اصلی ترین ارز های بازی براول استارز هستند و در صورتی که در هر یک از بخش های این عنوان شرکت داشته باشید، می توانید آن ها را دریافت نمایید. هنگامی که رویداد تازه ای هم در بازی نمایان می شود، توکن هایی به عنوان پاداش به شما داده می شود. همچنین با جواهراتی که به ندرت هم به شما داده می شود و شاید نیاز باشد که آن ها را بخرید، می توانید به فروشگاه بازی رفته و قابلیت گرفتن توکن های دو برابر را برای مدتی فعال نمایید.

دانلود بازی brawl stars ( براول استارز یه دعوای دسته جمعی بروزرسانی 2020)

در نهایت باید از مزیت توکن های براول استارز گفت. با این توکن ها می توانید انواع و اقسام آیتم های جذابی که دیگران از آن ها بی بهره هستند را از آن خود کرده و در بازی رونمایی کنید. ضمنا با این ارز ها می توانید لباس های دیگری از شخصیت مورد علاقه خود را باز کرده و تغییراتی را در ظاهر وی اعمال نمایید. شاید داشتن توکن در براول استارز کار ساده ای نباشد، اما با خرید این آیتم ها و لباس ها قطعا شگفت زده خواهید شد.