جدا از مواردی مختلفی که از ضربات ویروس کرونا به اقتصاد مردم وارده کرده است اتافاقات دیگری هم رخ داده. همیشه هر مرگی با زندگی همراه است. مردن و از بین رفتن یک سری از کسب و کارها با تولد یک سری دیگر همراه بوده است. به شخصه شدیدا به این موضوع معتقدم که خدا گر ببندد ز حکمت دری ز رحمت گشاید در دیگری.

تولد کسب و کارهای جدید در دوران کرونا

یکی از کسب و کارهایی که بعد از کرونا پا گرفت و بیش از پیش طرفدار پیدا کرد تولید جعبه هر چیزی است. از آن جا که بسیاری از کسب و کارها آنلاین شدند برای ارسال کالای خود به مشتریان مجبور به استفاده از جعبه هستند. نه این که بدون جعبه امکان پذیر نباشد. میشد مثل قبل تر ها از نایلون یا پاکت استفاده کنند؛ اما اگر بخواهیم کلاس کار را حفظ کنیم و برند خود را همچنان زنده نگه داریم جعبه سازی بسیار مهم است. از مجموعه هایی که پاکت تولید میکنند میشود به پاکت سازی کاخ و یا تولیدی پاکت ایرانیان پک اشاره کرد.

آیا کارخانه های تولیدی جعبه پیتزا بعد از کرونا تازه شکل گرفتند؟

f2

باید در جواب این سوال گفت نه. بعد از کرونا شکل نگرفت، قبل از کرونا هم طرفداران خود را داشت و هر برنید برای خود جعبه پیتزای اختصاصی خود را داشت. مسئله مهم اما این است که بعد از ورود کرونا به ایران به دلیل دورکار شدن کسب و کارها بساط بیرون برها بسیار گسترده شد. از آنجا که بسیاری از پیتزا خورهای حرفه ای خانه نشین شدند، پیتزا پزهای حرفه ای هم خود را با این مسئله هماهنگ کردند.

همچنین بخوانید:

پیتزا منجمد و حضور پر رنگ آن در زندگی شبانه مردم

 

از آنجا که بیشترین فروش فست فود های معتبر از پیتزا است و این محصول به منزله امضای هر فست فود میماند اهمیت جعبه پیتزا هم بسیار زیاد است. در این اوضاع کرونایی که بیرون بر بودن اهمیت بیشتری پیدا کرده.

نه تنها جعبه پیتزا، بلکه سایر محصولات فست فود که قابل ارسال به بیرون هستند هم جعبه محور شدند.

تولید جعبه پیتزا چقدر درآمد دارد؟

به طور خلاصه بگویم اگر شما بتوانید خوب بازاریابی کنید فروش جعبه پیتزا تمامی ندارد. ضمن این که این بازاریابی به تازگی خیلی راحت تر و مثمر ثمر تر هم شده. به دلیل این که بیرون بر بودن برای بسیاری از رستوران های فست فود حکم نان شب را دارد.

آیا من هم میتوانم از جعبه پیتزا درآمد داشته باشم؟

در این ایام کرونا یک تولیدی جعبه پیتزا به نام ایرانیان پک در خود را به روی تمامی کسانی که دوست دارند در این زمینه فعالیت کنند باز کرده است. طراحانی که در سطح شهر مغازه دارند یا به نحوی به کار چاپ نزدیک هستند به نوعی همکاران ایرانیان پک هستند. فروشندگان و بازاریابانی که با رستوران ها و فست فود ها ارتباط دارند هم میتوانند با ایرانیان پک کار کنند و درامدزایی کنند. یک دسته دیگر که جزء مشتریان ثابت مجموعه های چاپ و بسته بندی هستند شف ها و راه انداز ها هستند که از طریق فروش جعبه پیتزا و جعبه های فست فود درآمدی در کنار سایر درآمدهای خود دارند.

f3

شما جزء کدام دسته هستید؟

در صورت تمایل به درآمدزایی در این رشته میتوانید با شماره 88177912 با پیش شماره 021 داخلی 101 تماس بگیرید تا بیشتر راهنمایی شوید.