حرف آخر اولین موسسه کشور در زمینه تولید انتشارت کنکوری به صورت دیجیتال است. بهره گیری از روش های نوین آموزشی و پویانمایی، امروز موسسه حرف آخر را در صدر بهترین های کنکور کشور قرار است که خوشبختانه این ترقی و توسعه به صورت روز افزون در حال گسترش است.

تفاوتی محتوای حرف آخر با سایر انتشارات و موسسات

بررسی منابع آموزشی و کمک کنکوری نشان می دهد که متاسفانه خیلی از انتشارات و موسسات در زمینه شیوه تدریس و بار محتوای منابع فاقد هر گونه نوآوری و خلاقیت هستند و به طور مکرر و سالانه فقط تجدید چاپ و تولید میشود که به لطف تبلیغات گسترده باعث سر درگمی و مشکلات آموزشی برای خیلی از دانش آموزان شده است. حرف آخر بر خلاف همه انتشارات و موسسات کنکوری و آموزشی پا در راه نوینی گذشت و با بهره گیری از فناوریهای دیجیتالی و انیمیشنی شیوه آموزش و تدریس را از پایه دگرگون کرد. بهره گیری از روش پویانمایی و تصاویر سه بعدی باعث آموزش مفهومی و شهودی در همه محتوای درسی شده است. که این شیوه تدریس دارای مزایایی بزرگی در زمینه آموزشی و کنکوری است که به آن خواهیم پرداخت.

چرا حرف آخر ؟

حرف آخر برای اطمینان دادن به مخاطبان ۲۰ درصد محتوای آموزشی خود را به صورت کاملا رایگان (شامل ۴۰ تست قطعی کنکور و ۳۰ ساعت آموزش همه دروس) در اختیار داوطلبان قرار می‌دهد که می‌توانید از طریق تماس با مشاورین مجموعه دریافت نمایید. نام این محصول مجموعه ۵ روز با حرف آخر می باشد.

۰۲۱۶۶۰۴۱۵۳۶

۰۹۱۹۴۱۰۵۷۶۶

۰۹۹۰۷۲۲۴۷۶۶

حجم مناسب تدریس

پکیج های کنکوری حرف آخر برخلاف سایر منابع کنکوری دیگر دارای حجم بسیار کم و مناسب با برنامه و توان دانش آموزان است. کنکور فرآیندی است که دارای تاریخ انقضاء است و دانش آموزان کنکوری باید برای زمان برگزاری آن به سطح آمادگی عالی برسند. بنابراین حجم زیاد منابع باعث اتلاف انرژی و وقت دانش آموزان می شود و باعث می شود زمان مرور و جمع بندی را از دست بدهند. اما پکیج های کنکوری حرف اخر با زمان بسیار کم و زمان بندی شده باعث کاهش دوره آموزش و استارت سریع دوره مرور وجمعبندی شده است.

بهره گیری از روش پویانمایی

امروزه همه اساتید، مدرسان و مربیان آموزشی برتاثیر قوی و مثبت پویانمایی در آموزش اتفاق نظر دارند. روش پویانمایی محتوایی درسی را به شیوه تصویری برای درک بهتر مطالب تبدیل میکند که نیازی به حفظ کردن مطالب به شیوه سنتی نباشد. در دروس مهم و تاثیر گذار کنکور مانند زیست، تکنیک پویا نمایی کمک میکند تا داوطلب بتواند تمامی پدیده های زیستی را مشاهده کند و از نزدیک با بخش های مختلف زیست انسانی، جانوری و گیاهی آشنا شود. بررسی سوالات کنکور سالهای اخیر نشان میدهد سوالات کاملا مفهومی طرح میشود و نیاز به خواندن و مطالعه مفهومی بیش از پیش احساس میشود بر این اساس استفاده از تکنیک پویانمایی تنها راهکار مناسب برای آموزش مفهومی مطالب است و میتواند به درک مفهومی و شهودی کمک کند.

تقویت حافظه تصویری و حافظه بلند مدت

روشهای قدیمی و سنتی مطالعه برای کنکور باعث تاثیر گذاری روی حافظه کوتاه مدت به صورت ناخودآگاه میشود. که این روش بدلیل فراموشی سریع مطالب باعث ایجاد استرس و نگرانی دانش آموزان و داوطلبان کنکور میشود. اما روش پویانمایی در پکیج های کنکوری حرف آخر باعث تقویت حافظه تصویری و بلندمدت در نیمکره راست مغز میشود که این حافظه مسئول ماندگاری بلندمدت مطالب میشود و دیگر نگرانی برای فراموشی مطالب باقی نمی گذارد. بررسی روش های سنتی آموزشی که هنوز هم در فضای رسمی آموزش معمول و رایج است نشان میدهد که ضعف یادگیری دانش آموزان در دروس محاسباتی، به انتخاب اشتباه وش تدریس مرتبط است. در روش سنتی با ارتقاء سال تحصیلی فراموشی مطالب بیشتر و ضعف در دروس نمایان تر میشود. که حرف آخر برای این مشکل با روش های جدید چاره اندیشی کرده است و با تقویت حافظه تصویری امکان ثبت همیشگی مطالب را فراهم کرده است.

ارائه راهکارهای ساده (الگو)

مشکل اساسی دانش آموزان و داوطلبان کنکوری حجم زیاد فرمولها و تکنیک های محاسباتی در دروسی مانند ریاضی، فیزیک و شیمی است. پیش تر اشاره کردیم که کنکور کاملا مفهومی شده است از سوی دیگر حفظ کردن حجم زیاد فرمولها باعث میشود دانش آموزان نتوانند سرجلسه کنکور در زمان مقرر شده نتیجه مطلوب را بگیرند. حرف آخر با تلاش اساتید بی نظیر خود مبدع راهکارهای ساده(الگو) برای دروس محاسباتی است که دانش آموزان می توانند با این راهکارهای ساده هم زمان آموزش را کم کنند و هم اینکه پاسخ دهی به سوالات با این راهکارهای ساده بسیار آسان و راحت است.

خبر خوب موسسه حرف آخر برای دانش آموزان ابتدایی و راهنمایی

نزدیک به یک دهه است که حرف آخر روی مباحث آموزشی و کنکوری متوسطه دوم و یا کنکور فعالیت میکند. اما خوشبختانه با استقبال بی نظیر خانواده ها از روش های نوین حرف آخر در آموزش دروس مختلف، این توفیق حاصل شد تا بتوانیم برای نوگلهای دبستانی و دانش آموزان عزیز متوسطه اول نیز دست به ابتکار عمل بزنیم و با تجربه خوبی که حرف آخر در آموزش و تدریس داشته است، محصولات ابتدایی و راهنمایی تولید کنیم.

پکیج های ابتدایی حرف آخر

بی شک همه بر اهمیت و حساسیت تدریس دروس ابتدایی واقف هستید. تدریس مقطع دبستان از اهمیت ویژه ای برخوردار است و این امر باعث شده تا حرف آخر با بررسی کلیه جوانب آموزشی مقطع دبستان، دروس اول تا ششم ابتدایی را تهیه و تدریس کند. قریب به دو سال است که حرف آخر برای رسیده به این هدف مهم برنامه ریزی و کار میکند. انتخاب مدرسان عالی، انتخاب روش تدریس ویژه دبستانی ها و انتقال مطالب به آنها، ایجاد جذابیت برای یادگیری در بچه ها و ایجاد زمینه رشد از آیتم های مهم تهیه پکیج های ابتدایی است که حرف آخر به آن توجه داشته است. به همین منظور از تجربه و تدریس مدرسان برگزیده کشوری در مقطع ابتدایی استفاده شده است. مدرسانی که به خوبی زبان آموزش و یادگیری دانش آموزان دبستانی را بلد هستند و میتوانند به راحتی مطالب را انتقال بدهند. سعی شده تا از بدو آموزش دانش آموزان با روش های مفهومی وشهودی آشنا شوند و نیازی به حفظ کردن مطالب نداشته باشند. جذابیت های تدریس نیز در لابه لای آموزش زمینه اشتیاق دانش آموزان به یادگیری را در دورس ابتدایی حرف آخر فراهم آورده است.

برای دریافت ۲۰ درصد از محتوای ابتدایی بصورت کاملا رایگان وارد سایت اجی مجی شوید.

پکیج های راهنمایی حرف آخر

مقطع متوسطه اول از اهمیت زیادی برخوردار است چون دروس متوسطه اول پیش زمینه مباحث کنکوری هستند و ضعف آموزشی در این درس باعث ایجاد مشکل یادگیری در دروس متوسطه دوم میشود. اساتید کنکوری حرف آخر با تمام توان و تجربه ای که در کنکور داشته اند، روش های زیبای مفهومی و شهودی کنکور حرف آخر را برای تدریس دروس راهنمایی به کار گرفته اند تا دانش آموزان عزیز متوسطه اول بتوانند با آموزشی متفاوت، تجربه ای جدید در یادگیری را تجربه کنند. به طور مثال ریاضی نهم حرف آخر با تدریس استاد قاسمی چنان زیبا و عالی تدریس شده که دانش آموز بدون نیاز به حفظ فرمول میتواند برای اولین بار در دوره آموزش و تحصیلش ریاضی را یاد بگیرد.

برای دریافت هدیه خود بصورت کاملا رایگان وارد صفحه هدیه حرف آخر شوید.

اسامی مشاوران حرف آخر ؟

جهت ارتباط با مشاورین تیم رتبه برتر موسسه حرف اخر و پرسش سوالات خود با شماره های زیر تماس بگیرید و یا وارد صفحه مشاوران حرف آخر شوید.

۰۲۱۶۶۰۴۱۵۳۶

۰۹۱۹۴۱۰۵۷۶۶

۰۹۹۰۷۲۲۴۷۶۶

قیمت پکیج های حرف آخر

برای دریافت قیمت ها همراه با تخفیف ویژه به صفحه لیست قیمت محصولات حرف آخر مراجعه کنید.

موسسه کنکوری حرف آخر

حرف آخر با الگو و نقشه راه کار می کند. شما به جای یادگرفتن ۱۰۰۰ تکنیک و فرمول، با الگوها تست ها را حل می کنید. برای مثال درس دین و زندگی رو که حدودا شامل ۵۰۰ صفحه هست، شما صرفا با ۱۴ الگو یاد می گیرید. الگو شاه کلید است.

منبع : www.harfeakhar.cc