دکتر واژه ای آشنا برای تمام افراد است. هر فردی که در سلامت زندگی خود که شامل سلامت جسمی و روانی می شود، به مشکل بر می خورد، به سراغ دکتر می رود. دکتر با ویزیت بیمار و مراجعه به دانش خود، ابتدا دلیل را شناسایی می کند و در پی آن، راه درمان را نیز برای فرد مشخص می نماید.

بسیاری از افراد توانایی رفتن به مراکز درمانی برای ویزیت دکتر را ندارند. این ناتوانی ها دلایل متفاوتی دارند. سالمندان، معلولین، بیماران بستری شده در منزل و کودکان در زمره افرادی هستند که با استفاده از خدمات دکتر در منزل ، می توانند از دردسرهای رفتن به مراکز درمانی و تحمل سختی های مسیر بپرهیزند.

حضور دکتر در منزل فرد متقاضی این خدمات، موجب می شود تا بیمار یا فرد نیازمند به خدمات درمانی، در آرامش کامل و در منزل، از خدمات پزشکی استفاده کنند که این موضوع از اهمیت بالایی برخوردار است. ممکن است دکتر با ویزیت بیمار، انجام آزمایش برای شناسایی بهتر را پیشنهاد دهد. در این صورت خدمات آزمایش در منزل نیز می تواند از سوی مجموعه هوم کا ارائه شود که بسیار راه گشا می باشد.

در صورتی که فرد بیمار باشد نیز خدمات پرستار در منزل می تواند در مسیر بهبود سریعتر فرد کمک کننده باشد. افراد عادی توانایی و علم مورد نیاز برای مراقبت از بیمار را ندارند.

استفاده از خدمات دکتر در منزل تنها محدود به دسته های گفته شده نمی شود و افراد عادی که به هر دلیلی تمایل به حضور در مراکز درمانی را ندارند نیز می توانند از این خدمات استفاده کنند. به خصوص در شرایط کنونی و بیماری کرونا، حضور هر فردی در مراکز درمانی که پر رفت و آمد و محل تجمع می باشند، می تواند خطرناک باشد. شاید در اینجا ذکر این نکته خالی از لطف نباشد که مجموعه هوم کا خدمات تست کرونا در منزل را نیز به عنوان یکی از خدمات تشخیصی، به تمام افراد نیازمند این خدمت ارائه می دهد.

 

 

خدمات دکتر در منزل

بدون شک همه ما، با شرایطی مواجه شده ایم که در پی آن نیازمند دکتر بوده ایم. خدمات دکتر منزل در هر ساعتی از شبانه روز ممکن خواهد بود. در نتیجه هر فردی، در هر ساعتی از شبانه روز، امکان دسترسی به خدمات دکتر در منزل را خواهد داشت.

بخشی از افراد، علی رغم داشتن علائم خفیف یک بیماری و با این ذهنیت که موضوع خاصی نیست، بیخیالی را به درمان ترجیح می دهند. این موضوع درحالیست که این علائم خفیف، می تواند هشدار بزرگی از یک بیماری اساسی باشد. خدمات دکتر در منزل مجموعه هوم کا در چنین شرایطی مانع به تعویق افتادن ویزیت دکتر می شود.

خدمات دکتر در منزل مجموعه هوم کا به دو دسته عمومی و تخصصی قابل تفکیک هستند. مهمترین و بزرگترین گروه هایی که می توانند با استفاده از خدمات دکتر در منزل از حضور در مراکز عمومی درمانی جلوگیری نمایند را می توان در موارد زیر خلاصه نمود:

  • بیمارانی که نیاز به ویزیت دوره ای پزشک دارند.
  • سالمندانی که با حضور در مراکز درمانی دچار استرس و نگرانی می شوند.
  • افرادی که به هر دلیلی از توانایی حرکت محروم هستند یا حرکت به سمت مطب و مراکز درمانی برای ایشان بسیار دشوار و پر دردسر است.
  • بیمارانی که پس از جراحی در خانه بستری شده اند.
  • کودکانی که برای حضور در مراکز درمانی آمادگی لازم را ندارند و مدام بهانه گیری می کنند.
  • معلولین و جانبازان جنگ تحمیلی که برای حضور در مراکز درمانی با مشکلات زیادی مواجهند.

استفاده از خدمات دکتر در منزل تنها محدود به گروه های یاد شده نمی شود. تمام افراد جامعه توانایی استفاده از این خدمات را دارند. افرادی که از این خدمات استفاده می کنند در محل حضور خود و در کمال آرامش از این خدمات بهره مند خواهند شد.

 

 

 

اهمیت استفاده از خدمات دکتر در منزل

همان گونه که می دانیم، یکی از مزایای استفاده از خدمات درمانی در منزل، آرامش و آسودگی بیمار در حین انجام درمان است. این موضوع شاید از جمله مهمترین مزایای خدمات پزشک در منزل باشد. چرا که بر اساس تحقیقات انجام شده، آرامش خاطر می تواند بر روند درمان تاثیر مثبت فراوانی داشته باشد. این موضوع برای تمام گروه هایی که از خدمات درمان در منزل استفاده می کنند، صادق می باشد.

از سوی دیگر، در شرایط کنونی و همه گیری ویروس کرونا که روز به روز نیز در حال پیشرفت بیشتر می باشد، حضور در مراکز درمانی برای افراد بسیار پر ریسک خواهد بود. مراکز درمانی و بیمارستان ها از جمله اماکن پر تجمع می باشند. لذا حضور افرادی مانند سالمندان و بیماران به عنوان گروه های پر خطر در ابتلا به کرونا، در مراکز درمانی توصیه نمی شود. در چنین شرایطی استفاده از خدمات درمان در منزل جایگزینی مناسب برای حضور مستقیم در مراکز درمانی می باشد.

اهمیت استفاده از خدمات دکتر در منزل در تهران از جنبه های گوناگون قابل بررسی می باشد. نکته اول اینکه همان گونه که می دانیم، شاید بسیاری از افراد برای رسیدن به مراکز درمانی مسیری طولانی در پیش داشته باشند. این مسیر می تواند همراه با ترافیک و شلوغی های خاص خود باشد که بدون تردید برای بیمار خسته کننده خواهد بود. درمان در منزل تمام مشکلات از این دست را مرتفع خواهد ساخت.

نکته جالب توجه اینکه به زودی شهرهای کرج، مشهد، تبریز، اصفهان و شیراز نیز به مقاصد جدید مجموعه هوم کا برای ارائه خدمات درمانی و مراقبتی تبدیل خواهند شد.

مجموعه خدمات درمانی و مراقبتی هوم کا، یکی از ارائه کنندگان خدمات دکتر در منزل در سطح شهر تهران می باشد. این مجموعه بر اساس شایسته سالاری اقدام به استخدام افراد در تیم درمانی و پزشکی خود نموده است. شرایط دشوار و آزمون های تخصصی، فیلتری مناسب برای تحقق شایسته سالاری محسوب می شوند. بدون شک انجام درمان توسط یک پزشک با تجربه و ماهر، بسیار کامل تر و تاثیرگذارتر خواهد بود.

 

 

نکات استفاده از خدمات دکتر در منزل

هدف از دریافت خدمات دکتر در منزل توسط افراد متقاضی، گام برداشتن در مسیر بهبودی است. به همین سبب، انتخاب یک مجموعه خدمات درمانی مناسب و معتبر، می تواند موجب تحقق این امر شود.

چنان چه فرد متقاضی استفاده از خدمات دکتر در منزل، بیماری باشد که در منزل بستری شده است، خانواده او می بایست اطلاعات دقیقی از وضعیت سلامت بیمار و داروهایی که مصرف می کند در اختیار پزشک قرار دهند.

چنان چه بیمار در شرایط پیشرفته از بیماری باشد، ویزیت پزشک متخصص کارایی و نتیجه بهتری در روند درمان خواهد داشت.

 

 

 

هزینه خدمات دکتر در منزل

مهمترین پارامتر تاثیر گذار بر هزینه خدمات دکتر در منزل، این است که ویزیت فرد نیازمند توسط پزشک عمومی انجام می شود یا پزشک متخصص این کار را انجام می دهد. برای بیمارانی که در مراحل پیشرفته از یک بیمار قرار دارند یا به هر دلیل دیگری ترجیح می دهند که توسط پزشک متخصص درمان خود را انجام دهند، پزشک متخصص از سوی مجموعه هوم کا اعزام می شود. اما در حالت عادی معمولا پزشک عمومی از عهده درمان بر خواهد آمد.

مجموعه خدمات درمانی و مراقبتی هوم کا با هدف بهره گیری تمام اقشار جامعه از خدمات درمانی، کلیه خدمات خود از جمله خدمات دکتر در منزل را بر اساس مصوبات و قیمت های اعلام شده از سوی وزارت بهداشت، قیمت گذاری نموده است. لذا غالب افراد متقاضی، توانایی استفاده از این خدمات را دارند.

 

خدمات دکتر در منزل با مجموعه هوم کا

بهره گیری از خدمات درمانی یکی از حقوق مسلم هر شهروندی است. لذا تمام هموطنان شهر تهران در صورت احساس نیاز می توانند از خدمات درمانی مجموعه هوم کا استفاده کنند تا بدون زحمت و با آرامش صد چندان در مقایسه با مراکز درمانی، از خدمات درمان در منزل و محل مجموعه هوم کا بهره ببرند.

برای دستیابی به خدمات دکتر در منزل با مجموعه هوم کا، کافیست با شماره 91025595-021 تماس بگیرید و با کارشناسان این مجموعه درمورد خدمات مورد نظر و نیاز خود سخن بگویید. کارشناسان مجموعه با انجام مشاوره رایگان بهترین مسیر را در اختیارتان قرار خواهند داد.

مسیر دیگر برای استفاده از این خدمات، ثبت درخواست رایگان در سایت مجموعه هوم کا به نشانی www.homeca.ir می باشد. در پی انجام ثبت درخواست، کارشناسان مجموعه برای مشاوره و انجام هماهنگی های مورد نیاز برای ارائه خدمت، با شما تماس خواهند گرفت.