فاصله تهران تا شیراز با ماشین چند کیلومتر است ؟

اگر می‌خواهید به شیراز با ماشین شخصی یا اتوبوس سفر کنید باید برای یک سفر حدود 935 کیلومتری آماده شوید. فاصله تهران تا شیراز با سواری حدود 10 تا 11 ساعت (بسته به سرعت و ترافیک) است. البته شما می‌توانید به وسیله هواپیما نیز به شیراز سفر کنید و با صرف حدود 1 ساعت و 20 دقیقه زمان به شیراز برسید.

برای طی کردن مسیر شیراز تا تهران به صورت جاده‌ای (با سواری، ماشین شخصی یا اتوبوس) دو مسیر اصلی وجود دارد. البته هر دو مسیر در اصفهان به هم رسیده و از آنجا به بعد یکی می‌شوند. این به این معنی است که شما برای رسیدن به شیراز ابتدا باید فاصله تهران تا اصفهان را بپیمایید و مسیر اصفهان تا شیراز را پی بگیرید. برای طی کردن مسیر اول باید از امتداد جنوب غربی تهران و اتوبان آزادگان به سمت شهر ساوه خارج شوید. سپس مسیر اصفهان را در پیش بگیرید. از اصفهان نیز به سمت شیراز برانید.

 مسیر دوم به این صورت است که به قم رفته و از آنجا به سمت جاده کاشان و اصفهان بروید. در این مسیر نیز از اصفهان همانند مسیر اول به سمت شیراز بروید. فاصله تهران تا اصفهان از ساوه حدود 431 کیلومتر است. این مسافت حدود 5 ساعت زمان می‌برد. فاصله تهران تا اصفهان از اتوبان کاشان 448 کیلومتر است و پیمودن آن حدود 4 ساعت و 45 دقیقه زمان می‌برد.

فاصله تهران تا شیراز با اتوبوس چند ساعت است ؟

در حال حاضر سه پایانه اتوبوسرانی تهران یعنی پایانه جنوب (خزانه) ، پایانه بیهقی (آرژانتین) و پایانه آزادی برای شیراز سرویس اتوبوس روزانه ارائه می‌دهند. سفر با اتوبوس به شیراز بسته مسیر انتخابی، تعداد و میزان توقف‌های اتوبوس و همچنین ترافیک مسیر 12 تا 13 ساعت طول می‌کشد. برای طی کردن فاصله شیراز تا تهران با اتوبوس بهتر است از اتوبوس‌های لوکس و وی آی پی استفاده کنید. این مسیر طولانی با اتوبوس‌های عادی سخت و خسته کننده می‌شود. خرید بلیط اتوبوس شیراز تهران از علی بابا سفر شما را بسیار آسان می‌کند و خرید بلیط شیراز تهران را برای شما میسر می‌کند.

 

 

آیا می خواهید در مورد مسافرت تهران به شیراز بیشتر بدانید؟ ما لیستی از متداول‌ترین سؤالات مسافران را برای شما جمع آوری کرده‌ایم مانند: ارزانترین حالت حمل و نقل کدام است؟ سریع‌ترین گزینه چیست؟ و موارد.

ارزان‌ترین راه برای رسیدن از تهران به شیراز چیست؟

ارزان‌ترین راه برای رسیدن از شیراز به تهران و بالعکس اتوبوس که هزینه کمتری نسبت به قطار و هواپیما دارد.

قطارهای مسیر شیراز تهران

b1

سریعترین راه برای رسیدن از شیراز به تهران چیست؟

سریعترین راه برای رسیدن از شیراز به تهران پرواز است که حدود یک ساعت زمان می‌برد ولی باید توجه داشته که هزینه‌های خاص خود را در بر دارد.

 

فاصله از تهران تا شیراز تا چه اندازه است؟

فاصله بین تهران تا شیراز 684 کیلومتر است. مسافت جاده 929.4 کیلومتر است.

 

چگونه می‌توانم از شیراز به تهران به صورت جاده‌ای سفر کنم؟

بهترین راه برای رسیدن از جاده از شیراز به تهران بدون اتومبیل  شخصی خود استفاده از اتوبوس و تاکسی است که البته حدود 9 ساعت زمان می‌برد. خرید بلیط اتوبوس شیراز تهران و تهران به شیراز از علی بابا می‌تواند بلیط این سفر دوستداشتنی را برای شما فراهم کند.

 

b2

مدت زمان پرواز از شیراز به تهران چقدر است؟

سریعترین پرواز از فرودگاه مهرآباد تهران به فرودگاه شیراز پرواز مستقیم است که یک ساعت طول می‌کشد.

آیا می‌توانم از تهران به شیراز رانندگی کنم؟

بله، فاصله رانندگی بین شیراز تا تهران و بالعکس 929 کیلومتر است. برای حرکت از شیراز به تهران تقریبا 9ساعت زمان لازم است. خرید بلیط شیراز تهران برای شما از هر روشی دیگر مقرون به صرفه‌تر خواهد بود.

برای سفر با اتوبوس از شیراز تا تهران پایانه مرکزی شیراز خدمات ارائه می‌دهدکه به پایانه جنوب در تهران می‌رسد. التبه در تهران غیر از پایانه جنوب، پایانه بیهقی نیز سفر به شیراز را در لیست خدمات خود دارد اما به نسبت کمتر است. همچنین برای سفر شیراز تهران شرکت‌های اتوبوسرانی مختلفی در این مسیر ارائه خدمات می‌دهند که از بین آنها می‌توان به رویال سفر، سیر و سفر، همسفر، چابک سواران و... اشاره کرد. توصیه بسیار مهم در این زمینه به مسافران این است که برای طی کردن این مسیر حتما از اتوبوس‌های وی آی پی استفاده کنند چرا که مسیری طولانی است و باید راحتی آنها فراهم باشد.