به گزارش پارس نیوز، 

 ساعت 21:06 شب گذشته حادثه فرورفتن میله داخل سر مرد جوان در بزرگراه رسالت، خیابان استاد حسن بنا جنوبی به سامانه 125 اطلاع داده و درخواست کمک شد که بی‌درنگ با هماهنگی ستاد فرماندهی آتش‌نشانی تهران، آتش‌نشانان ایستگاه 101 و گروه امداد و نجات 12 به محل حادثه اعزام شدند.

وحید شیرمحمدی؛ فرمانده آتش‌نشانان اعزامی درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: بنابر اظهارات شاهدان، مرد 36 ساله‌ای داخل کوچه و در کنار مغازه‌ای نشسته بود که با برخورد ناگهانی دست شخص رهگذری با رخت‌آویز فلزی که در مقابل این مغازه قرار داشت، این وسیله بر روی مرد 36 ساله واژگون و موجب فرورفتن یکی از میله‌های نازک آن در سرش شد.

وی با اعلام اینکه این اتفاق باعث سوراخ شدن پوست سر این مرد و نیز جراحت سر وی شد، افزود: یکی از میله‌های نازک رخت‌آویز، پوست سر این فرد را سوراخ کرده و پس از حدود 10 سانتی‌متر از سمت دیگر پوست سر خارج شد اما به جمجمه سر این شخص آسیبی نرسید.

بنابر اعلام پایگاه خبری 125؛ آتش‌نشانان برای انتقال مصدوم به بیمارستان، تحت نظارت عوامل اورژانس مجبور شدند میله فلزی را با دستگاه برش هیدرولیک، کوتاه کرده و آن را از رخت‌آویز جدا کنند که بلافاصله مصدوم توسط عوامل اورژانس به بیمارستان انتقال یافت.