به راستی چرا؟ یک سم، یک جعل پزشکی، با چیزی جز اهداف دُگم و افسون به کمک بازاریابی هوشمندانه، حمایت می‌شود و هر ساله کل جمعیت جهان را تحت فشار قرار می‌دهد تا مورد استفاده قرار بگیرد؟!

واکسن‌ها یک نوع دارویی هستند که در آن هیچ شواهد علمی مبنی بر ایمنی بخشی یا اثربخشی به طور کامل ثابت نشده است: نه در سازمان غذا و داروی آمریکا (FDA)، نه در مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری‌ها CDC و نه در رسانه‌ها، این ایمنی بخشی اثبات نشده است.

کنگره آمریکا، یک قانون را تصویب کرد تا از صنعت واکسن با مصونیت قانونی مطلق حمایت شود؛ حتی زمانی که این شرکت‌ها دست به تولید و فروش محصولات معیوب که منجر به آسیب و کشتن مردم می‌شود، نیز حمایت‌ها وجود دارد.

حال مشخص شده است؛ تولید کنندگان واکسن آنفلوآنزا، سال‌ها به ما درباره مقدار جیوه سمی در این نوع واکسن دروغ می‌گفته‌اند؛ همه می‌دانند جیوه برای تزریق به بدن انسان، سمی است؛ این حقیقت علمی، جز توسط منکران غیرمنطقی و مخالف با علم، مورد بحث و جدل قرار نمی‌گیرد؛ پس چرا تولید کنندگان واکسن آنفلوآنزا، جیوه را حذف نمی‌کنند؟!

در ضمن، جعبه واکسن  آنفلوآنزا، مضر بودن این واکسن برای زنان باردار را مشخص نکرده است؛ از آنجایی‌که این واکسن حاوی جیوه است برای استفاده در زنان باردار اصلا ایمن نیست؛ در حالی‌که این موضوع روی جعبه تذکر داده نشده است.