به گزارش پارس، یکی از کاربران جهان نیوز با ارسال مطلبی نوشته است: اواسط بهمن ماه امسال برای یک سفر پزشکی به استان کرمانشاه مسافرت کردم. برای برگشت، تصمیم گرفتم که بلیط پرواز خود را به صورت اینترنتی تهیه کنم تا هم هزینه و وقت کمتری مصرف کنم و در دودکردن بنزین و افزایش آلودگی هوای غبارگرفته کرمانشاه سهیم نباشم.
 
به همین دلیل عصر روز ۲۲ بهمن با مراجعه به سایت هواپیمایی آسمان – که همواره مدعی ارائه خدمات کم نظیر به مسافران بوده است- دو بلیط برای خودم و دخترم رزور کردم. در خرید اولیه پول بلیط ها از حسابم کم شد اما برایم بلیطی صادر نشد. به همین دلیل مجبور شدم برای بار دوم خرید کنم.
 
تاکنون تجربه کسر پول از سوی هواپیمایی آسمان را نداشتم اما هرگز فکر نمی کردم که مشتری مداری این هواپیمایی مدعی، آنقدر پایین باشد که اضافه برداشت حساب من را روزها در حسابش نگه دارد و سودش را بگیرد و در عین حال بارها به من دروغ بگوید.
 
از فردای آن روز که با هواپیمایی آسمان تماس گرفتم، به من گفته شد ظرف امروز و فردا پول شما برگشت خواهد خورد. عوامل آسمان عین همین وعده را در چندین تماس بعدی هم به من دادند. چندین بار از من شماره تماس و حساب و شماره شبا گرفتند اما تا امروز ششم اسفندماه(۱۵ روز پس از کسر پول) هنوز همان وعده اولیه داده می شود و خبری از برگشت پول نشده است.
 
آنچنان که مسئول پاسخگویی آسمان به من توضیح داد - که مکالمات صوتی آن موجود است - این مشکل برای مسافران زیادی پیش آمده و همگی در صف بازپس گیری پول خود هستند. هنوز روشن نیست که وعده های دروغ هواپیمایی آسمان کی به پایان می رسد و این هواپیمایی چه زمانی دل از سود پول مردم خواهد کَند.
 
امیدوارم روزی برسد که شاهد تاخیرهای مکرر پروازها و توجیهات دروغ مسئولان هواپیمایی، بی توجهی به شان مسافران و دروغگویی به آنان نباشیم.