به گزارش پارس نیوز به نقل از ایسنا، هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال امروز (شنبه) با برگزاری ۳ دیدار همزمان از ساعت ۱۹ آغاز شده است که در ادامه نتایج لحظه به لحظه این سه دیدار را مشاهده می‌کنید:

استقلال ۲ - ۲ مس رفسنجان (دقیقه ۶۰)

گل‌ها: سجاد شهباززاده در دقیقه ۲ و سعید واسعی در دقیقه ۴۶ برای مس و گوستاوو بلانکو در دقایق ۱۷ و ۵۰ برای استقلال

شرح گل‌ها: حرکت انفرادی سجاد شهباززاده مقابل روزبه چشمی با عبور از این بازیکن و ضربه‌ای زیبا به زاویه موافق همراه شد تا دروازه استقلال در همان ابتدای بازی باز شود. (گل اول مس رفسنجان)

گوستاوو بلانکو روی ارسال دقیق ابوالفضل جلالی با ضربه‌ای سری دیدنی دروازه حامد لک را باز کرد تا بازی به تساوی کشیده شود. (گل اول استقلال)

روی توپ‌ربایی سجاد شهباززاده، او توانست با حرکتی تکنیکی وارد محوطه جریمه استقلال شود و پاس رو به بیرون بدهد. سعید واسعی هم با کنترل سینه و در ادامه ضربه‌ای محکم دروازه استقلال را برای بار دوم باز کرد. (گل دوم مس رفسنجان)

ببینید:

  • ویدیو/ گل دوم مس رفسنجان به استقلال روی درخشش دوباره شهباززاده

ارسال بلند و بی‌هدف آرمین سهرابیان از نزدیکی نقطه کرنر روی تعلل حامد لک به تیرک افقی دروازه برخورد کرد و مقابل بلانکو قرار گرفت تا مهاجم فرصت طلب استقلال دروازه مس را باز کند و بازی را به تساوی بکشاند. (گل دوم استقلال)

نساجی صفر - صفر ملوان (دقیقه ۶۰)

گل‌ها: -

شرح گل‌ها: -

ذوب آهن صفر - یک شمس آذر (دقیقه ۶۰)

گل‌ها: حسین گودرزی در دقیقه ۴۴

شرح گل‌ها: روی تیزهوشی حسین گودرزی، این بازیکن از میانه‌های میدان از خروج پارسا جعفری، دروازه‌بان ذوب آهن استفاده کرد و دورازه میزبان را باز کرد. (گل اول شمس آذر)