به گزارش پارس نیوز به نقل از صدا و سیما، مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال که برای شرکت در مراسم ترحیم غلامرضا بهروان، رئیس پیشین سازمان لیگ فوتبال راهی مازندران شده بود در گفتگو با خبرنگار صداوسیما گفت: امروز برای برگزاری مراسم مرحوم بهروان با مسئولان سازمان لیگ آمده ایم تا هم به خانواده محترم ایشان تسلیت بگوییم و هم از ساختمان هیئت فوتبال بازدید کنیم.

او افزود: پروژه احداث ساختمان هیئت فوتبال این استان که کلنگ ساخت آن را خودم زدم تا پنج، شش ماه آینده افتتاح خواهد شد. خود من نیز پیگیری می‌کنم تا اداره ورزش و جوانان نیز کمک کند تا ساخت آن به پایان برسد. ضمن اینکه فدراسیون نیز به کمک هایش ادامه می‌دهد.

رئیس فدراسیون فوتبال درخصوص استفاده از VAR در لیگ برتر ایران گفت: ما ۶ دستگاه VAR را وارد کشور کرده ایم و یک مرتبه نیز با داوران خودمان در دربی آن را امتحان کرده ایم. به سرعت این کار در دست اجراست و شاید در همین مدت صورت بگیرد.

تاج با بیان اینکه چهار تیم داوری گواهینامه AFC را گرفته اند و برای داوری با VAR مجوز دارند، ادامه داد: دو مجموعه دیگر نیز هست که آموزش‌های آنها در تاجیکستان تمام می‌شود. از نظر تیم داوری ما تکمیل هستیم، یعنی می‌توانیم VAR را کامل داشته باشیم، دستگاه هایش نیز وارد شده و باید این کار را شروع کنیم.

او در پایان و درخصوص اینکه آیا می‌توان به زودی شاهد استفاده از این فناوری بود، گفت: اینکه استفاده از VAR چه زمانی شروع می‌شود به کمیته داوران بستگی دارد ولی همه چیز برای انجام یک حرکت مثبت آماده است.