به گزارش پارس نیوز به نقل از همشهری آنلاین، حسین خبیری عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در مورد جدایی یحیی گل محمدی گفت: اینجا خانه یحیی گل محمدی است و ما هم خیلی تلاش کردیم که رضایت ایشان را جلب کنیم که بتواند با پرسپولیس ادامه بدهد. در این یکی دو روز صحبت‌های زیادی از سوی آقای درویش و اعضای هیئت مدیره با یحیی شد اما ایشان دلایلی داشتند و من به ایشان حق می‌دهم.

او ادامه داد: علی رغم اینکه ما خیلی مصر بودیم که آقای گل محمدی کارش را ادامه بدهد ولی به دلایلی که گفتم تصمیم گرفتند که قطع همکاری کنند. از ایشان خیلی ممنونم افتخاری که ایشان برای پرسپولیس به دست آورد بی سابقه بود و در تاریخ پرسپولیس ثبت خواهد شد. او یکی از بهترین نجیب‌ترین و باحیاترین سرمربی‌های ایران است.

عضو هیئت مدیره پرسپولیس اضافه کرد: علیرغم اینکه خیلی اخبار مختلفی آمد که گزینه‌های ایرانی مطرح هستند اما در هیئت مدیره همگی بر این تاکید کردیم که یک مربی خارجی کارنامه‌دار و مقبول که از نظر فنی هم تجربه خوبی داشته باشد به پرسپولیس بیاید. آقای درویش بعد از اینکه فردا مذاکره مذاکراتش را با آقای یحیی گل محمدی نهایی کرد و توافقات انجام شد، با این سرمربی مذاکره می‌شود. وقت هم نداریم و قید زمان برای ما خیلی مهم است که با فوریت تکلیف نیمکت پرسپولیس مشخص شود.