به گزارش پارس نیوز به نقل از ثریا ، ریلمی به صورت رسمی از عرضه‌ی پرچمدار مورد انتظار خود با نام GT5 پرو در تاریخ ۷ دسامبر (۱۶ آذر) خبر داده است. ریلمی تصاویری را به اشتراک گذاشته که طراحی این گوشی را با جزئیات به نمایش می‌گذارد.

 

براساس اطلاعاتی که در ویبو منتشر شده، جدیدترین گوشی ریلمی با طراحی ماژول دوربین دایره‌ای شکل عرضه می‌شود که تا حدی شبیه به اوپو فایند ایکس ۶ پرو اما با دوربین چهارگانه است.

همانند پرچم‌دار اوپو، ریلمی GT5 پرو نیز از یک حلقه‌ی فلزی در اطراف ماژول دوربین بهره می‌برد که جذاب به‌نظر می‌رسد.

در پنل پشتی، شاهد روکش چرمی هستیم. فریم میانی از جنس دورآلومین ساخته شده که طبق گزارش‌ها، مقاومت در برابر سقوط را تا ۴۰ درصد افزایش می‌دهد. ریلمی می‌گوید که استحکام این فلز از آلیاژ تیتانیوم که در آیفون ۱۵ پرو و آیفون ۱۵ پرو مکس استفاده می‌شود، بیشتر است. فریم میانی از طراحی تخت بهره می‌برد اما به گونه‌ای است که در دست گرفتن آن سخت نباشد.

در قسمت جلویی، نمایشگر ساخت BOE وجود دارد که می‌تواند روشنایی ۱۰۰۰ نیت را ارائه دهد که در شرایط نوری زیاد به ۱۶۰۰ نیت می‌رسد. ریلمی ادعا می‌کند که این پنل می‌تواند به حداکثر روشنایی محلی ۴۵۰۰ نیت نیز برسد. این یعنی بخشی از صفحه‌نمایش در سناریوهای خاص می‌تواند به ۴۵۰۰ نیت دست پیدا کند، مثلاً در طول پخش ویدیو HDR و زیر تابش مستقیم نور خورشید.

ریلمی GT5 پرو از پردازنده اسنپدراگون ۸ نسل ۳ قدرت می‌گیرد و از محفظه‌ی بخار برای خنک‌سازی بهره می‌برد.

منبع: زومیت