به گزارش پارس نیوز ، خنوئی معاون سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به تمهیدات ویژه برای مراسم مهمانی غدیر گفت: طی فراخوانی که داده شد از مردم و هیئت‌ها دعوت به عمل آمد تا برای برپایی موکب‌ها در طول مسیر راهپیمایی حضور پیدا کنند.

خنوئی ادامه داد: بر همین اساس گروه‌های مردمی و هیئت‌های مذهبی از طریق سامانه مخصوص ثبت نام کردند و در تمام طول مسیر حضور دارند و این موکب‌ها هم اقدام به پذیرایی می‌کنند و هم اقدامات فرهنگی را انجام می‌دهند.

وی گفت: خوشبختانه نسبت به سال گذشته گروه‌های مردمی و هیئت‌ها توجه بیشتری نشان دادند و قرار است روز جمعه در تمام طول مسیر از میدان امام حسین تا میدان آزادی ۳ هزار موکب برپا شود.

معاون سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با اشاره به سایر تمهیدات در نظر گرفته شده گفت برای تأمین شور و نشاط مراسم نیز پک ویژه سرگرمی کودکان و نوجوانان در طول مسیر و از طریق موکب‌ها توزیع می‌شود.

مهمانی ده کیلومتری غدیر امسال و در روز جمعه از ساعت ۱۸ لغایت ۲۲ برای دومین سال متوالی و با حضور مردم و دلدادگان اهل بیت علیهم السلام در مسیر میدان امام حسین (ع) تا میدان آزادی برگزار خواهد شد.

پیش بینی‌ها حاکی از آن است که قریب به ۵ میلیون نفر از مردم تهران در این مهمونی شرکت خواهند کرد.