به گزارش پارس نیوز به نقل از ایسنا، با پایان یافتن فصل بیست و دوم لیگ برتر و آغاز فصل نقل و انتقالات، ۱۶ باشگاه لیگ برتری فعالیت‌های خود را برای تقدیت تیم خود برای فصل آینده شروع کردند. استقلال که این هفته جواد نکونام را به عنوان سرمربی جدید معرفی کرد نیز فعالیت‌هایش را برای حضور در بازار نقل و انتقالات آغاز کرده است.

این باشگاه در همین زمینه اطلاعیه‌ای به این شرح منتشر کرد:

«ابتدا لازم به توضیح است که مدیریت باشگاه در کنار اعضای کادر فنی و با حمایت هواداران، نهایت تلاش خود را به کار خواهند گرفت تا تیمی در خور شأن نام بزرگ استقلال آماده کنند اما نکته‌ای که می‌تواند در نقل و انتقالات آفت فعالیت‌هایمان باشد، موضوع حواشی و ایجاد شایعات متعدد در راه جذب یا جدایی بازیکنان است.

بنابراین از هواداران استقلال خواهشمندیم این نکته را مد نظر قرار دهند که تجربه نشان داده بخشی از این شایعات برای ایجاد مانع در جهت فعالیت‌های نقل و انتقالاتی استقلال است. تمام اعضای باشگاه در تلاش هستند تا در سکوت کامل و بدون ایجاد فضایی که منجر به بازارگرمی شود، در نقل و انتقالات پیش بروند.

پرواضح است که یکی از اصلی‌ترین اهداف باشگاه جذب بازیکنانی است که بدانند چه پیراهن ارزشمندی را به تن خواهند کرد.

در پایان به هواداران عزیز استقلال اعلام می‌کنیم که تمام اخبار مربوط به نقل و انتقالات را تنها از طریق رسانه باشگاه پیگیری کنند. در صورت امضای قرارداد با هر بازیکنی، طبیعتا اخبار و تصاویر از همین مجرا در اختیار رسانه‌ها و هوادران قرار می‌گیرد.»