مهتاب کرامتی بازیگر سینما و تلویزیون است. مهتاب کرامتی بدلیل فعالیت های خود در حمایت از حقوق کودکان و دغدغه های اجتماعی در کنار علی دایی بعنوان سفیر صلح یونیسف انتخاب شد. 

مهتاب کرامتی

بیوگرافی مهتاب کرامتی 

مهتاب کرامتی متولد 25 مهر 1349 در ملایر ، بازیگر و کنشگر حقوق کودکان است. فارغ التحصیل لیسانس رشته میکروبیولوژی از دانشگاه آزاد می باشد که علاوه بر بازیگری در طراحی لباس و دکوراسیون نیز فعالیت میکند و تحربه تهیه کنندگی هم دارد. مهتاب کرامتی در شهر ملایر استان همدان به دنیا آمد ، پدرش «یحیی کرامتی» ارتشی و مادرش استاد دانشگاه  و خواهر بزرگش داروساز است.

مهتاب کرامتی قبل از شروع بازیگری با بابک ریاحی پور ازدواج کرد اما این زندگی با بدنیا آمدن یک فرزند دختر نیز دوام نیاورد و در نهایت به جدایی و طلاق ختم شد.

جنجال مهتاب کرامتی در اینستاگرام + عکس

 مهتاب کرامتی و علاقه به بازیگری

سال دوم دانشگاه فیلم «هامون» را با دوستان دیدم و تا مدت ها گیج بودم ، با تماشای این فیلم به سینما علاقمند شدم و دوست داشتم زودتر وارد آن شوم. در خیابان و دانشگاه خیلی مواقع به من پیشنهاد بازیگری می شد ولی جلوی خودم را می گرفتم تا از طریق درستی این اتفاق بیفتد.

وضعیت سخت و اسفبار مهتاب کرامتی+عکس

شروع با کلاس هنرپیشگی

او سال 1375 وقتی 26 ساله بود بعد از اتمام تحصیلات دانشگاهی به کلاس های بازیگری امین تارخ رفت و تا یکسال اتود و تمرین بازیگری تئاتر انجام می داد.

خانه شیک مهتاب کرامتی+عکس