مهتاب کرامتی بازیگر سینما و تلویزیون است. مهتاب کرامتی بدلیل فعالیت های خود در حمایت از حقوق کودکان و دغدغه های اجتماعی در کنار علی دایی بعنوان سفیر صلح یونیسف انتخاب شد. عکسی که مهتاب کرامتی در صفحه رسمی اینستاگرام خود منتشر کرده است

 مهتاب کرامتی

بیوگرافی مهتاب کرامتی 

مهتاب کرامتی متولد 25 مهر 1349 در ملایر ، بازیگر و کنشگر حقوق کودکان است. فارغ التحصیل لیسانس رشته میکروبیولوژی از دانشگاه آزاد می باشد که علاوه بر بازیگری در طراحی لباس و دکوراسیون نیز فعالیت میکند و تحربه تهیه کنندگی هم دارد. مهتاب کرامتی در شهر ملایر استان همدان به دنیا آمد ، پدرش «یحیی کرامتی» ارتشی و مادرش استاد دانشگاه  و خواهر بزرگش داروساز است.

مهتاب کرامتی قبل از شروع بازیگری با بابک ریاحی پور ازدواج کرد اما این زندگی با بدنیا آمدن یک فرزند دختر نیز دوام نیاورد و در نهایت به جدایی و طلاق ختم شد.

جنجال مهتاب کرامتی در اینستاگرام + عکس

 مهتاب کرامتی و علاقه به بازیگری

سال دوم دانشگاه فیلم «هامون» را با دوستان دیدم و تا مدت ها گیج بودم ، با تماشای این فیلم به سینما علاقمند شدم و دوست داشتم زودتر وارد آن شوم. در خیابان و دانشگاه خیلی مواقع به من پیشنهاد بازیگری می شد ولی جلوی خودم را می گرفتم تا از طریق درستی این اتفاق بیفتد.

وضعیت سخت و اسفبار مهتاب کرامتی+عکس

شروع با کلاس هنرپیشگی

او سال 1375 وقتی 26 ساله بود بعد از اتمام تحصیلات دانشگاهی به کلاس های بازیگری امین تارخ رفت و تا یکسال اتود و تمرین بازیگری تئاتر انجام می داد.

خانه شیک مهتاب کرامتی+عکس