به گزارش پارس به نقل از فارس، اسکوکیچ پس از پیروزی دو بر یک تیمش مقابل استقلال صنعتی خوزستان گفت: از نتیجه راضی ام چون بازی را بردیم. این پیروزی برای ما خیلی مهم بود تیم حریف را آنالیز کرده بودیم چون سبک بازی آنها خیلی جالب است و همواره در جریان مسابقه تغییراتی می دهند.

وی ادامه داد: خودمان را با تیم حریف به خوبی تطبیق دادیم با وجود اینکه آنها بازیکنان خوبی را در میانه میدان در اختیار دارند و پاس های خوبی می دهند به خوبی آنها را کنترل کردیم.

اسکوکیچ در مورد عقب نشینی ملوان در دقایق پایانی گفت: بعد از به ثمر رساندن دو گل می خواستیم نتیجه را حفظ کنیم و این موضوع در فوتبال امری عادی است.

وی در مورد عملکرد جلال رافخایی گفت: مهم این است که موقعیت های خوبی داشتیم و قبلا در مورد جلال صحبت کردیم. به او باور دارم و خیلی ها گفته اند تعویضش کنم اما او گلزن است و تیم ما به او نیاز دارد، در ابتدای مسابقات تحت فشار بود، هنوز آماده نیست و نیاز به زمان دارد.

اسکوکیچ درباره کیفیت زمین گفت: خوب نبود اما این موضوع به من مربوط نمی شود در مورد بازیکنان می توانید از من سؤال کنید، هر کس باید کار خودش را انجام دهد.

سرمربی ملوان خاطر نشان کرد: نسبت به بازی های قبلی بهتر بودیم مانند تمام تیم ها مشکلات خاص خودمان را داریم اما کار ما تازه شروع شده، دوست دارم تیمم با شهامت وارد زمین شود و می خواهم این حس را به بازیکنانم هم انتقال دهم، همواره برای ۳ امتیاز بازی می کنیم.