به گزارش پارس ، به نقل ازتسنیم، ایکر کاسیاس در گفت وگویی با سایت فیفا در خصوص ماه های تلخ پایانی فصل گذشته که ژوزه مورینیو، سرمربی پیشین رئال مادرید او را به مهره ای نیمکت نشین در جمع کهکشانی ها تبدیل کرد، اظهار داشت: من گریه کرده ام چون بیش از اندازه تحت فشار قرار گرفتم و اوضاع خوبی نداشتم. چه شب هایی که بی خوابی کشیدم و آنها را به صبح رساندم.

کاسیاس اذعان داشت آنقدر اوضاع روحی و روانی اش در دوره نیمکت نشینی آشفته بوده که حتی به فکر جدایی از رئال مادرید، تیمی که تمام حرفه اش را در آن سپری کرده افتاده بوده است.

وی افزود: من با تمام وجودم یک مادریدیستا (طرفدار پروپاقرص رئال مادرید) هستم و رئال برایم از هر چیز دیگری مهمتر است. دوست دارم در این باشگاه دوران بازیگری ام را به پایان برسانم اما اگر مربی تیم مرا نخواهد برای تیم مشکل ساز نمی شوم.

کاسیاس که به لطف اعتماد ویسنته دل بوسکه، سرمربی تیم ملی اسپانیا و قرار گرفتن در ترکیب اصلی ماتادورها دوباره در حال بازگشت به روزهای اوج خود است در خاتمه تصریح کرد: دوباره دارم طعم خوشحالی را می چشم. تحمل آن دوران آسان نبود اما من الان یک « ایکر کاسیاس» دیگر هستم. بعد از ۵ ماه نیمکت نشینی کمی طول می کشد که دوباره روی فرم بیایی اما خوشبختانه من به لطف کمک هم تیمی ها و سرمربی تیم توانسته ام خیلی سریع این کار را انجام دهم. برای من اینکه دوباره از نو شروع کنم خیلی اهمیت داشت.