به گزارش پارس نیوز، 

تیم فوتبال سپاهان که در هفته نوزدهم با استراحتی اجباری روبرو شده بود، در هفته بیستم و در شرایطی که اتفاقات هفته بیستم به سود این تیم رقم خورده است، باید به مصاف تراکتورسازی تبریز برود؛ دیداری که در ورزشگاه یادگار امام تبریز برگزار می شود و نتیجه آن می تواند تاثیر بسیار زیادی در تعیین قهرمانی فصل داشته باشد.

 

امیرقلعه نویی اما به ناچار در این دیدار مدافع چپ ثابت بازی های گذشته خود را در اختیار ندارد و باید برای جایگزینی سعید آقایی از میان گزینه هایی که در اختیار دارد، انتخاب کند.

 

مهدی زاده؛ آشنا با جو یادگار امام

 

گزینه اول و محتمل تر امیرقلعه نویی استفاده ازمحمدرضا مهدی زاده است که در پنجره تابستانی به تیم سپاهان ملحق شده؛ این بازیکن جوان، توانایی بازی در سه پست دفاع میانی، مدافع چپ و هافبک تدافعی را دارد و با توجه به انگیزه هایی که مقابل تیم سابق خود دارد، می تواند گزینه اول قلعه نویی برای حضور در پست دفاع چپ باشد.

 

حسن جعفری و بازی در پست غیرتخصصی؟

 

دومین انتخاب قلعه نویی شاید حضور حسن جعفری در پست غیرتخصصی باشد. جعفری طی این فصل به دلیل حضور محمد ایران پوریان زیاد فرصت بازی پیدا نکرده ولی در دیدارهایی که به میدان رفته، نشان داده می تواند مهره ای قابل اعتماد باشد و از همین رو انتقال او به سمت چپ خط دفاعی در دیداری که سعید آقایی حضور ندارد، دور از ذهن به نظر نمی رسد.

 

مهرداد محمدی و تکرار تجربه نیم فصل اول

 

انتخاب سوم امیرقلعه نویی استفاده از مهرداد محمدی در پست مدافع چپ است؛ قلعه نویی در نیم فصل اول و در دو بازی از محمدی در این پست استفاده کرد. با این حال با توجه به نیمه اول دیدار سپاهان برابر سپیدرود در دور برگشت بازی ها و اختلالی که عدم حضور مهرداد محمدی در بخش هجومی تیم ایجاد کرد، بعید به نظر می رسد که سرمربی باتجربه سپاهان از مهره تاثیرگذار تیمش که به خوبی راه دروازه تراکتورسازی را می شناسد، چشم پوشی کند و او را دو خط عقب تر بازی بدهد. در دیدار برابر سپیدرود مهرداد محمدی روی نیمکت نشست تا سجاد شهباززاده، علی قربانی و استنلی کی روش مثلث تهاجمی طلایی پوشان باشند ولی تیم در نیمه اول نمایش خوبی نداشت و با حضور محمدی بود که شاگردان امیرقلعه نویی با تدابیر این مربی در نیمه دوم سه گل زدند.

 

کم تجربگی مانع استفاده از مسلمی پور می شود؟

 

انتخاب چهارم امیرقلعه نویی می تواند استفاده از محمد مسلمی پور مدافع تیم امید باشد که او هم در پنجره زمستانی به جمع طلایی پوشان ملحق شده؛ این بازیکن روز 11 اسفندماه باید در اردوی امید حاضر شود. شاید کمبود تجربه سبب شود تا امیرقلعه نویی از بازیکن جوانش در یکی از حساس ترین بازی های فصل استفاده نکند.

 

در نهایت همانطور که در ابتدا گفته شد، محمدرضا مهدی زاده می تواند بهترین بازیکن و البته محتمل ترین بازیکن برای حضور در پست مدافع چپ در روزی باشد که سعید آقایی با محرومیت مواجه شده؛ یکی از مهم ترین ویژگی های این بازیکن آشنایی با اتمسفر ورزشگاه یادگار امام است که بی شک در بازگشت قلعه نویی به این ورزشگاه مملو از تماشاگر خواهد بود و علاوه بر این اعتماد سرمربی سپاهان به مهدی زاده می تواند او را جایگزین مناسبی برای سعید آقایی کند.