به گزارش پارس نیوز، 

سپاهان در فصل جاری هجده بازی را بدون شکست به پایان برده و شاگردان قلعه‌نویی تنها تیم بدون شکست لیگ برتر تا اینجای کار هستند. رکورد شکست ناپذیری در تاریخ لیگ برتر هم متعلق به قلعه‌نویی و سپاهان است که در لیگ دهم با 21 بازی بدون شکست ثبت شد و حالا ژنرال دوباره با سپاهان 3 بازی دیگر تا رسیدن به آن رکورد فاصله دارد.

رکورد شکنی در دسترس اما سخت

رسیدن به این رکورد چندان هم آسان به نظر نمی رسد زیرا این سه دیدار، بازی های آسانی نیستند. سپاهان در هفته نوزدهم در دربی اصفهان باید به مصاف ذوب آهن منصوریان برود. دیداری که به دلیل حضور ذوب آهن در پلی آف لیگ قهرمانان آسیا به تعویق افتاده است. در هفته بیستم این تیم در تبریز میهمان تراکتورسازی است که خود جزو مدعیان قهرمانی و تعقیب کنندگان شاگردان قلعه نویی در صدر جدول است و در خانه خیلی سخت می بازد.

نبرد سخت با پارس جان سخت

در هفته بیست و یکم سپاهان در اصفهان باید به مصاف پارس جم برود. این تقابل هم آسان نیست و در بازی رفت دو تیم با گل ثانیه‌های پایانی کی‌روش استنلی سپاهانی‌ها از شکست گریختند. شاگردان امیرقلعه نویی در بخش تدافعی با 12 گل خورده سومین خط دفاعی مستحکم لیگ پس از استقلال، پرسپولیس و پدیده به شمار می روند که به ترتیب 6، 8 و 10 گل دریافت کرده اند ولی در بخش هجومی بهترین خط حمله را با 32 گل زده با اقتدار در اختیار دارد.

بهترین پاسور از سپاهان

علاوه بر این ها در بخش بهترین پاسورهای لیگ، سپاهان محمد کریمی را با 5 بار ارسال پاس گل در اختیار دارد که از حیث تعداد دقایق حضور در زمین و ارسال پاس گل، بهترین آمار را در مقایسه با امین قاسمی نژاد، احسان حاج صفی و امید عالیشاه در اختیار دارد؛ ضمن اینکه سه بازیکن سپاهان یعنی مهرداد محمدی، سعید آقایی و محمد ایران پوریان هم 4 گله هستند که نشان می دهد گلزنی در تیم قلعه نویی متکی به یک بازیکن نیست.

آقای گل در اختیار طلایی‌پوشان

استنلی کی روش دیگر عنوان فردی لیگ برتر را به خود اختصاص داده؛ این بازیکن با 10 گل آقای گل است و فاصله اش با علیپور را به یک گل و استوکس به دو گل افزایش داده است.

کار سخت جانشین آقایی

سعید آقایی مدافع چپ سپاهان در دیدار با پیکان با دریافت کارت زرد 4 اخطاره شد و بازی بعدی تیمش را از دست داد. بازی بعدی سپاهان مقابل تراکتورسازی در تبریز برگزار می‌شود. بدین ترتیب آقایی از بازی مقابل تیم سابقش باز می ماند. باید دید قلعه‌نویی برای این دیدار کدام بازیکن را جانشین آقایی در پست دفاع چپ خواهد کرد. مهدی زاده، مسلمی‌پور، حسن جعفری، مهدی رحیمی و مهرداد محمدی بازیکنانی از سپاهان هستند که توانایی بازی در پست دفاع چپ را دارند. با توجه به حضور اسماعیلی‌فر و دژاگه در جناح راست تراکتورسازی، به نظر می رسد دفاع چپ سپاهان در این بازی کار آسانی نخواهد داشت.