به گزارش پارس به نقل از ایسنا، ویسنته دل بوسکه فهرست ۲۶ بازیکن را برای حضور در جام کنفدراسیون ها اعلام کرد که در میان آنها نام ایکر کاسیاس و فرناندو تورس به چشم می آید.

قرار است از این ۲۶ بازیکن سه نفر خط بخورد تا در نهایت" لا روخا" با ۲۳ بازیکن راهی برزیل شود. اسپانیا در جام کنفدراسیون ها با تیم های اروگوئه، نیجریه و هائیتی هم گروه است و در نخستین دیدار خود شانزدهم ژوئن به مصاف اروگوئه می رود.

جام کنفدراسیون ها از ۱۵ تا ۳۰ ژوئن در برزیل برگزار می شود.

اسپانیا قبل از حضور در این رقابت ها قرار است در دو دیدار دوستانه در آمریکا به مصاف هائیتی (هشتم ژوئن) و ایرلند (۱۱ ژوئن) برود.

بازیکنان دعوت شده:

ایکر کاسیاس، ویکتور والدس، پپه رینا، سرخیو راموس، آلوارو آربلوآ، رائول آلبیول، جرارد پیکه، جوردی آلبا، سزار آزپیکوئتا، ایگناسیو مونرئال، ژابی گارسیا، ژابی مارتینس، ژاوی هرناندس، آندرس اینیستا، سرخیو بوسکتس، سانتی کاسورلا، ژابی آلونسو، اچبریا، داوید ویا، پدرو رودریگس، سسک فابرگاس، داوید سیلوا، روبرتو سولدادو، خوآن ماتا، فرناندو تورس و خسوس ناواس

دل بوسکه با وجود نیمکت نشینی کاسیاس در رئال مادرید او را به تیم ملی دعوت کرد. او درباره تصمیم خود گفت: اطمینان دارم که کاسیاس با نهایت آمادگی از دروازه اسپانیا محفاظت خواهد کرد. خوش شانسیم که سه دروازه بان خوب را در اختیار داریم. با این دروازه بان های آماده به مشکلی برنخواهیم خورد. دیگو لوپس نمایش خوبی در رئال داشت اما من به کاسیاس، والدس و رینا اعتقاد دارم.

در جام کنفدراسیون ها ژاپن به نمایندگی از قاره کهن شرکت می کند. دل بوسکه به ستایش از چشم بادامی ها پرداخت و گفت: فوتبال ژاپن پیشرفت بسیار خوبی داشته است. همه تیم ها می توانند در جام کنفدراسیون ها حریفانی جدی باشند. بازی با هیچ تیمی آسان نیست.