دیدار تیم های الهلال عربستان و پرسپولیس ایران در چارچوب مرحله نیمه نهایی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا از ساعت 19:30 در ورزشگاه محمد بن زاید آغاز شد.

الهلال عربستان:

 عبدالله المعیوف، یاسر الشهرانی، اسامه هوساوی، عبدالله حفیس، محمد البریک، عبدالله عطیف، نیکولاس میلسی، سلمان الفرج، سالم الدوساری، عمر خربین و کارلوس ادواردو

سرمربی: رامون دیاز

 پرسپولیس ایران:

 علیرضا بیرانوند، حسین ماهینی، شجاع خلیل زاده، صادق محرمی، شایان مصلح، محسن ربیع خواه، فرشاد احمدزاده، محسن مسلمان، وحید امیری، گادوین منشا و علی علیپور

سرمربی: برانکو ایوانکوویچ

هواداران عربستانی همانند همیشه با بلندگوهای خود روی سکوها حاضر هستند و با سر و صدای شدید به تشویق بازیکنان خود مشغول هستند.

هواداران ایرانی نیز از بلندگو سود برده‌اند تا از این حیث بتوانند با رقیب آبی‌پوش خود جدال داشته باشند.

هواداران پرسپولیس برخلاف دیدار مقابل الاهلی عربستان در این بازی استقبال خوبی از این دیدار نداشتند و تعداد کمتری نسبت به آن دیدار در سکوهای بن زاید به خود اختصاص داده‌اند.

دیدار دو تیم آغاز شد.

 دقیقه 3: اولین حرکت جدی این بازی توسط پرسپولیس و با ارسال علیپور برای منشا همراه شد که مدافع الهلال توپ را با ضربه سر به دروازه‌بان تیمش سپرد.

دقیقه 7: اشتباهات پیاپی خط دفاعی پرسپولیس در نهایت در موقعیتی فوق العاده توپ را در اختیار ادواردو قرار داد که بیرانوند با واکنشی فوق العاده توپ را از آن خود کرد.

دقیقه 18: شوت از روی خط محوطه جریمه و از سمت چپ دروازه پرسپولیس توسط میلیسی با اختلافی کم و زمینی راهی اوت شد. 

 

دقیقه 19: وحید امیری در موقعیتی خوب در پشت محوطه جریمه صاحب توپ شد و ضربه سر ضرب خود را از نواخت که المعیوف آن را از آن خود کرد.

 دقیقه 31: ارسال از سمت چپ روی دروازه در شش قدم روی سر عمر الخریبین نشست تا او بدون مزاحمت دروازه بیرانوند را باز کند.

دقیقه 40 : الهلال که در ضدحملات خطرناک نشان می‌داد اینبار روی حرکت سه به دو توانست توسط شهرانی به گل دوم دست یابد.

نیمه نخست این دیدار با برتری 2 بر صفر الهلال به پایان رسید.

دقیقه 46: احمد نوراللهی که در ابتدای نیمه اول راهی زمین شده بود، با ارسال کرنر خود علیپور را صاحب موقعیت سرزنی کرد که ضربه او راهی اوت شد.

دقیقه 54: در شرایطی که 10 نفره شدن الهلال امید را به اردوی پرسپولیس بازگردانده بود، آنها روی ضدحمله توانستند با ارسالی زمینی سومین گل خود را به ثمر برسانند.

دقیقه 89: مهاجم شماره 77 الهلال در شرایطی که تیمش 10 نفره بود بار دیگر از غفلت مدافعان پرسپولیس سود برد و توانست گل سوم خود و چهارم الهلال را ثبت کند.

این دیدار با برتری 4 بر صفر الهلال به پایان رسید.