شیاطین سرخ برای ادامه روزهای شیرین خود در لیگ برتر کار آسانی برابر ساوتهمپتون نخواهند داشت.

دیدار مقابل ساوتهمپتون: "من حریف را از آن دسته تیم هایی می دانم که سبک و دید بازی آنها و همچنین کیفیت بازیکنانش پایدار است.

از نظر من حضور در ساوتهمپتون برای یک سرمربی مناسب است و آنها گزینه خوبی برای مربیان هستند و من بازی فردا را دشوار می بینم."

زمان بازگشت پوگبا: "من هیچ نظری در مورد بازگشت او ندارم؛ اما باز هم تاکید می کنم که غیبت پوگبا فرصت خوبی برای دیگران است، پس قرار نیست من تا روز بازگشت پوگبا گریه کنم. در زمان حضور پوگبا به او خوشامد خواهم گفت؛ اما در حال حاضر به بازیکنانم اعتماد دارم."

مورینیو: برای بازگشت پوگبا گریه نخواهم کرد

برنامه بازی های یونایتد: "برنامه ما دشوار است؛ اما این بدان معناست که قرار است شرایط ما آسان تر شود. بازی در لیسبون برابر بنفیکا و در مسکو مقابل زسکا یعنی ما قرار است در آینده در اولترافورد میزبان آنها باشیم.

اگر 2 بازی متوالی مقابل لیورپول و هادرسفیلد خارج از خانه داریم یعنی بعدا آنها به استادیوم ما می آیند. پس من در مورد بازی های خارج از خانه نگران نیستم؛ زیرا در نهایت بازی های داخل و خارج از خانه برابر می شود."

درخشش مارسیال: "پیشرفت زیادی در همه ابعاد در مارسیال می بینم و در توصیف یک کلمه ای باید بگویم او خوشحال است. او سعی می کند که حتی اگر 10 دقیقه نیز بازی می کند از بازی کردن لذت ببرد."