علی موسوی درباره استعفای علیرضا منصوریان از هدایت استقلال، گفت: منصوریان تمام تلاش خود را کرد. باید بدانیم بهترین مربیان دنیا هم برخی اوقات هر کاری کنند، تیم نتیجه نمی‌گیرد و آنها به تیم‌های دیگر می‌روند. منصوریان باید قبل از اینکه اتفاقات باشگاه استقلال رو می‌شد و در زمانی که همه از او حمایت می‌کردند، استعفا می‌کرد. امیدوارم او در ادامه مسیرش موفق باشد.

«اصلاً نباید با تشویق هواداران به هوا بروی یا با شعارهای آنها، به زمین بخوری» وی با بیان این موضوع در خصوص شعارهای هواداران استقلال علیه منصوریان و توهین برخی از آنها به سرمربی پیشین تیم خود، تصریح کرد: نباید فراموش کنیم این هواداران، همان کسانی هستند که دو سال از منصوریان حمایت کردند و او نباید از این اتفاقات ناراحت باشد. هواداران بیش از توهین و شعار علیه منصوریان، او را تشویق کردند و اگر تعدادی از تماشاگران شعارهای بدی علیه منصوریان سر دادند، او باید به حساب احساسی شدن تماشاگران بگذارد.

پیشکسوت استقلال در مورد انتخاب جایگزین منصوریان و صحبت‌های مدیران استقلال که فاتح تریم را گزینه اول آبی‌پوشان نامیدند، اظهار داشت: ما باید به سمت حرفه‌ای‌گری کامل حرکت کنیم. استقلال و پرسپولیس تیم‌های بین‌المللی محسوب می‌شوند و کلاس فوتبال آنها با سایر تیم‌ها فرق می‌کند. مربی بین‌المللی می‌تواند در استقلال تحول ایجاد کند. مانند برانکو که بازیکنانی در سطح استقلال دارد اما طرز رفتار او در تمرین، باعث شده که ذهن‌ها آماده هر نوع بازی شود. این تیم شاید در یکی دو مسابقه شکست بخورد، اما بازی خوبی به نمایش می‌گذارد. باید چنین مربی به استقلال بیاید تا بتواند به بازی تیم، سیستم بدهد.

موسوی در پاسخ به این پرسش که آیا تغییرات مدیریتی هم باید در باشگاه استقلال رخ دهد یا خیر، خاطرنشان کرد: پرسپولیس هم ممکن است مشکل مدیریتی داشته باشد، اما یک مربی خوب، همه مشکلات را پوشش داده است و اکنون چیزی به چشم نمی‌آید. با این جوی که به ویژه در این چند روز به راه افتاده است، باید یک تفکر جدید به استقلال بیاید و همه مدیران باید دسته جمعی بروند تا یک شوک به تیم وارد شود. الان باید در باشگاه استقلال به خصوص در هیئت مدیره شور و نشاط ایجاد شود.