به گزارش پارس ، منصور برزگر در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: نه کتبی و نه تلفنی به من اطلاعی ندادند که برای حضور در کمیته فنی به سالن بروم. ظاهرا من باید از طریق سایت این مسئله را متوجه می شدم که اهل سایت، نیستم!

وی درباره این رقابت ها گفت: جام تختی امسال راندیدم ولی همانقدر که اطلاع پیدا کردم متاسفانه مهره های شاخص در این جام حضور نداشتند که این مسئله خود به خود باعث پایین آمدن سطح رقابت ها می شود. البته نمی توانم تحلیل دقیقی داشته باشم.

سرمربی سابق تیم ملی ادامه داد: ما یک مسابقه داریم که همین جام تختی است اما متاسفانه از نظر مالی حمایت نمی شود که همین مسئله خود به خود انگیزه ها را پایین می آورد. من به رقابت های امسال کاری ندارم ولی کلا جام تختی هر سال رنگ و بوی خود را از دست می دهد.

وی اضافه کرد: باید روابط بین المللی خود را قوی تر کنیم و در کشتی گیران انگیزه ایجاد کنیم تا تیم ها و نفرات بهتری در این جام شرکت کنند.

برزگر در پایان درباره شایعه اختلافش با عسگری محمدیان و حاضر نشدن در جام تختی به خاطر حضور او، تصریح کرد: من با عسگری خیلی رفیقم و در چند جلسه هم با یکدیگر دیدار کرده ایم و مشکل خاصی ندارم. این ها همه شایعه است.