پژمان منتظرى مدافع تیم فوتبال استقلال و جبارى فردا با حضور در هیئت فوتبال قرارداد خود را ثبت و همچنین با ثبت قرارداد در فدراسیون فوتبال نسبت به دریافت «اى. تى. سى» خود اقدام خواهند کرد.

به این ترتیب پس از اقدام براى دریافت «اى. تى. سى» در نهایت تا ٣ الى ٤ روز دیگر این دو بازیکن مى توانند با دریافت کارت بازى براى استقلال به میدان بروند.

جپاروف وارد تهران شد

 هافبک ازبکستانى تیم فوتبال استقلال که پس از اتمام اردوى تیمش براى انجام کارهاى گذرنامه اش راهى کشورش شده بود در نهایت امروز وارد تهران شد.

این بازیکن با بازگشت به تهران در تمرینات تیمش حضور پیدا خواهد کرد.

 جلسه استقلالى ها با کریمى و هرایر

 با توجه به ثبت قرارداد یعقوب کریمى در هیئت فوتبال در نهایت مشخص شد که محسن کریمى و هرایر مگویان در لیست خروج تیم فوتبال استقلال هستند.

در همین راستا قرار است مسئولان استقلال امروز عصر با هرایر مگویان و مدیر برنامه هاى این بازیکن صحبتى داشته باشند تا بر این اساس شرایط لازم براى خروج این بازیکن صورت بگیرد. از طرفى هم احتمال دارد مگویان در صورتى که تیم پیکان و ذوب آهن خواهانش باشند به صورت قرضى راهى  یکى از این 2 تیم شود.

همچنین قرار است مدیران استقلال مذاکراتى را با محسن کریمى داشته باشند تا به این ترتیب نام او را تا نیم فصل از لیست استقلال خارج کنند و زمانى که این بازیکن بهبود پیدا کرد به ترکیب آبى ها بازگردد.

 برنامه تمرینى فرداى استقلال

طبق هماهنگى هاى صورت گرفته از سوى کادر فنى تمرینات فرداى آبى ها تعطیل است.

به این ترتیب بازیکنان استقلال فردا به استراحت خواهند پرداخت و انجام تمرینى را در دستور کار قرار نمى دهند.

دکتر نوروزى عامل آشتى ستوده و منصوریان

طبق صلاح دید منصوریان و وساطت نوروزی، ستوده به کار خود در استقلال ادامه خواهد داد.

 با توجه به نشستى ک هروز گذشته میان مسئولان استقلال و نوروزى معاونت پزشکى استقلال برگزار شد در نهایت مقرر شد نوروزى به کار خود در استقلال ادامه دهد.

 منصوریان که ستوده دیگر پزشک تیم را از کادر اخراج کرده بود با وساطت نوروزى قبول کرد تا بار دیگر از حضور ستوده در تیمش استفاده کند.

به این ترتیب ستوده در فصل پیش رو همچنان پزشک تیم است و هم اکنون او با شیرینى در تمرین استقلال حاضر شده است تا به نوعى با منصوریان و کادر فنى آشتى کند

 همچنین ناگفته نماند ستوده پزشک تیم  استقلال شب گذشته هنگام آسیب دیدگى شجاعیان بر بالین این بازیکن حضور پیدا کرد.