علی عباسی درباره اینکه چرا قرارداد فرهاد کاظمی با سیاه‌جامگان فسخ نشده است، اظهار داشت: بحث ما این بود که اگر کاظمی می‌خواسته استعفا کند، به باشگاه آمده و به صورت مکتوب استعفای خودش را به بدهد تا پس از بررسی تصمیم‌گیری کنیم. کاظمی وقتی کناره‌گیری کرد، به تماس‌های ما پاسخ نداده تا حداقل تسویه حساب کند. این موضوع روالی است که در همه جا انجام می‌شود. وقتی یک نفر اعلام استعفا نمی‌کند، در واقع هنوز سرمربی همان تیم است.

وی در مورد اینکه کاظمی با این شرایط نمی‌تواند روی نیمکت ماشین‌سازی بنشیند، گفت: سازمان لیگ هم به خاطر همین مسئله، اعلام کرده که کاظمی قراردادش را با سیاه‌جامگان فسخ نکرده و نمی‌تواند روی نیمکت ماشین‌سازی بنشیند. ما منتظر بازگشت ایشان بودیم و حتی خداداد عزیزی را به عنوان سرمربی تیم انتخاب نکرده و او را مدیر فنی گذاشته‌ایم، اما به یک‌باره دیدیم که کاظمی با ماشین‌سازی قرارداد بسته است.

مدیرعامل باشگاه سیاه‌جامگان در خصوص محرومیت دو جلسه‌ای خداداد عزیزی عنوان کرد: در رسانه‌ها متوجه شدیم که عزیزی دو جلسه به دلیل مسئله انضباطی محروم شده است. ظاهرا رأی صادر شده قطعی است، اما پیگیر این موضوع خواهیم بود.

فیلمی در صفحات مجازی از مدیرعامل سیاه‌جامگان منتشر شده که او مشغول رقص در یک میهمانی است. عباسی در واکنش به این کلیپ گفت: لازم باشد توضیح می‌دهم که این داستان از کجا آب می‌خورد. وقتی کلیپ را برای من فرستادند، خنده‌ام گرفته بود. سال گذشته مراسمی به همراه بازیکنان در یک باغ گرفته بودیم. افرادی هم که فیلم گرفته‌اند، خودشان در این مراسم حضور داشتند. آهنگ کُردی پخش کردند و مشغول رقص تربتی شدیم؛ رقصی که رضا عطاران در فیلم «من سالوادور نیستم» انجام داد. آیا این کار غیراخلاقی است؟

عباسی خاطرنشان کرد: اگر رقص تربتی غیراخلاقی است، کل مردم خراسان باید دستگیر شوند! رقص تربتی که فساد نیست. همه من را می‌شناسند. این مسائل ظاهرا عواقب بازی این هفته ما خواهد بود.