غلامحسین بادامکی درباره بازی هفته دوم تیم سیاه جامگان با پدیده اظهارکرد: با توجه به اینکه هر 2 تیم موفق شده اند بازی های خودشان در هفته نخست لیگ را با پیروزی پشت سر بگذارند قطعا بازی سختی در پیش خواهد بود و امیدوارم تماشاگرانی که برای دیدن دربی مشهد به ورزشگاه ثامن می آیند بازی جذابی را مشاهده کنند.

 

وی درپاسخ به این سوال که چه نتیجه ای در این دربی رقم خواهد خورد گفت: چیزی قابل پیش بینی نیست اما امیدوارم با تلاش بازیکنان و درایت کادر فنی بتوانیم همانند دیدار نخست خودمان 3 امتیاز این بازی را هم   کسب کنیم.

 

هافبک تیم سیاه جامگان درخصوص اتفاقاتی که در فصل نقل و انتقالات در تیم پدیده برایش رقم خورد و باعث شد از این تیم جدا شود آیا از مسئولان این تیم هنوز هم دلخور است یا خیر؟ پاسخ داد: خیر به هیچ عنوان از مسئولان تیم پدیده دلخور نیستم و به تنها چیزی که در حال حاضر فکر می کنم ارائه بازی های درخشان  و کسب نتایج خوب برای تیم سیاه جامگان است.

 

بازیکن پیشین پرسپولیس در پاسخ به این سوال که چرا از بازی های خانگی این تیم استقبال چندانی نمی شود گفـت: به دلیل مسافت دور ورزشگاه ثامن تماشاگران از بازی های خانگی این تیم دیدن نمی کنند و مسئولان استان خراسان باید تدابیری بیاندیشند که هر چی زودتر استادیوم امام رضا آماده بهره برداری شود تا دیگر شاهد صندلی و سکوهای خالی در استادیوم نباشیم.

 

بادامکی در پایان یاد آورشد: با توجه به اینکه تنها یک بازی در لیگ برتر صورت گرفته و دیدارهای زیادی در پیش است فعلا زود است درباره رتبه سیاه جامگان در لیگ صحبت کرد.