اگر سنگ پرانی هواداران استقال اهواز در ورزشگاه تختی را فاکتور بگیریم، این تیم مقابل پرسپولیس با جمعی از بازیکنان جوان و کم نام و نشان بازی قابل قبولی انجام داد اما در نهایت با دو گل شکست خورد. نکته جالب اما میانگین سنی و مبلغ قرارداد 14 بازیکن استقلال اهواز بود که به عنوان بازیکن اصلی و ذخیره مقابل پرسپولیس به میدان رفتند. بختیاری زاده برای این بازی از 8 بازیکن زیر 23 سال استفاده کرد. بازیکنانی چون میلاد پاک پرور، حمزه خضیراوی، احسان مرادیان، حسین بهرامی، علی هلیچی، حسین ساکی، عادل مسعودی فر و میلاد ربانی فرد. میانگین سنی استقلال اهواز در این بازی 24 سال بود. شاید اگر عادل کلاه کج، مکی شریفی، پدرام اردلانی و حتی طالب ریکانی در ترکیب نبودند ، این میانگین کمتر هم می شد و رکوردی جالب در لیگ برتر به ثبت می رسید.


نکته جالب دیگر مبلغ قرارداد 14 بازیکنی بود که برای استقلال اهواز بازی کردند. این تیم 12 بازیکن داشت که زیر 80 میلیون قرارداد بسته اند و شش تای شان قراردادی 30 میلیون و پایینتر از آن دارند. قرارداد این 14 بازیکن روی هم 966 میلیون است. رقمی که تقریبا برابری می کند با قرارداد محسن بنگر و رامین رضاییان که برای این فصل و جلوی نامشان در سازمان لیگ رقم 950 میلیون نوشته شده.

این آمار البته چیزی از ارزش برد پرسپولیس در اهواز کم نمی کند. فقط نشان می دهد که استقلال اهواز با جمعی از بازیکنان جوان و گمنام به این بازی پا گذاشته و در حد خودش ضعیف هم کار نکرده است.