به گزارش پارس به نقل از تسنیم، اصغر باقریان در مورد منتفی شدن حضور رسول نویدکیا در استقلال گفت: به این بازیکن نیاز داریم و تصمیم به حفظ نویدکیا گرفتیم. این اواخر تماس‌های استقلال زیاد شده بود و طبیعتا نویدکیا بر سر دوراهی قرار داشت ولی این موضوع با کادر فنی مورد بررسی قرار گرفت و در نهایت این بازیکن ماندنی شد. ما در دو جام (آسیا و لیگ برتر) نیاز به بازیکنان خودمان داریم.

 

وی در مورد موضوع حضور هاشم بیک‌زاده در سپاهان تاکید کرد: بهتر است اسمی از بازیکنان نیاوریم. طبق خواسته سرمربی در مورد جذب بازیکن عمل می‌کنیم و احتمالا اگر نفرات موردنظرمان را پیدا کنیم 2 بازیکن ایرانی دیگر جذب خواهیم کرد. ما در چند پست نیاز به بازیکن جدید داریم.

 

باقریان در مورد اینکه آیا قرار است استیماچ فصل بعد هم در سپاهان بماند اظهار داشت: قرارداد استیماچ یک‌ونیم ساله است ولی ما بحث مالی را برای سال آینده انجام ندادیم و این موضوع نیاز به توافق طرفین دارد. ادامه همکاری با او بستگی به عملکرد این مربی در لیگ برتر و همچنین لیگ قهرمانان آسیا دارد.

 

مدیرعامل سپاهان در مورد شانس قهرمانی این تیم در لیگ برتر گفت: اختلاف امتیازها زیاد نیست ولی مهم این است که خودمان چه عملکردی داشته باشیم. تعداد مدعیان زیاد است اما باید از لحاظ امتیازگیری خوب عمل کنیم.