به گزارش پارس به نقل از  فارس،عصر امروز دیدارهای دور رفت از مرحله گروهی مسابقات لیگ برتر فوتبال امید باشگاه‌های کشور با انجام یک مسابقه حساس برای نماینده قم یعنی تیم امید صبا پیگیری شد و این تیم در مصاف با نفت اهواز نتیجه را واگذار کرد.

در شرایطی که امیدهای صبای قم این‌روزها از نظر مالی در وضعیت خوبی به سر نمی‌برند و خبرهای حاشیه‌ای در این خصوص، کادر فنی و بازیکنان این تیم را متاثر کرده، شرایط  این تیم از نظر کسب نتیجه نیز چندان خوبی نیست و صبا در مسیر نزولی گام بر می‌دارد.

امیدهای صبای قم که دیدار هفته هشتم در مقابل صنعت نفت آبادان را به به میدان نرفت، بر اساس برنامه‌ریزی فدراسیون فوتبال در چهار هفته پایانی مسابقات این فصل با چهار نماینده استان خوزستان یعنی صنعت‌نفت آبادان، فولاد خوزستان، نفت اهواز و کارون اهواز دیدار می‌کند.

فوتبالیست‌های صبای قم در هشتم برابر صنعت‌نفت که به میدان نرفت، در هفته نهم برابر تیم فوتبال فولاد خوزستان با گلی که در لحظات تلف شده بازی از روی نقطه پنالتی دریافت کرد با یک گل شکست خورد و دیدار هفته دهم را نیز با باخت یک بر صفر پشت سر گذاشت.

شاگردان حسین گنجیان در تیم فوتبال امید صبای قم در هفته دهم برابر تیم فوتبال امید نفت اهواز به میدان رفتند و در حالی که بازی خوبی ارائه می‌کردند دقیقا شبیه به نتیجه‌ای که در دیدار هفته نهم برابر فولاد خوزستان گرفتند برابر نفت اهواز نتیجه را واگذار کردند.

نکته جالب توجه این است که در لحظه به ثمر رسیدن تک گل تیم نفت اهواز برابر صبای قم دقیقا اتفاقات دیدار صبای قم و فولاد خوزستان رخ داد، یعنی اینکه داور در دقیقه 80 یک پنالتی مشکوک به نفع رقیب اهوازی اعلام کرد و نفت نیز این موقعیت مناسب را به گل تبدیل کرد و به برتری یک بر صفر دست یافت.

قبول شکست یک بر صفر در مسابقه حساس هفته دهم از نیم‌فصل نخست مسابقات فصل 1394 لیگ برتر فوتبال امید باشگاه‌های کشور برای صبای قم سقوط این تیم به مکان آخر جدول 12 تیم لیگ برتری را به همراه داشت و صبا اکنون در خطر سقوط قرار دارد.

امیدهای صبای قم با قبول هفت باخت، کسب دو تساوی و به دست آوردن تنها یک پیروزی در 10 هفته سپری شده از نیم‌فصل نخست لیگ برتر فوتبال امید باشگاه‌های کشور هم اکنون در مکان دوازدهم جای دارند و چنانچه فکری به حال این تیم نشود این تیم بار دیگر به دسته اول فوتبال ایران باز خواهد گشت.

در جدول رده‌بندی مسابقات لیگ برتر فوتبال امید باشگاه‌های کشور در فاصله یک هفته به پایان نیم‌فصل، تیم فوتبال امید فولاد خوزستان با کسب 23 امتیاز صدرنشین است، فولاد مبارکه سپاهان اصفهان و صنعت‌نفت آبادان با 19 امتیاز دوم و سوم هستند و ملوان بندر انزلی با 16 امتیاز در مکان چهارم جای دارد.