به گزارش پارس به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان،کتایون اشرف بیان کرد: کمپ نوجوانان به پایان رسید به استانهای خود باز گردند و در پایگاه‌های برای بهتر شدن تکنیک های یاد گرفته تلاش کنند.

 وی افزود: 14 آذر ماه کمپ نوجوانان را برای آقایان داریم که علاقمندان از 11 استان می توانند شرکت کنند البته هنوز تعداد نفرات اعلام آمادگی نکرده‌اند اما با توجه به امکاناتی که در اختیار داریم 11 ورزشکار می توانند شرکت کنند.

اشرف در خصوص کمپ نوجوانان بانوان تصریح کرد:نوجوانان ورزشکار یک ماه گذشته شرکت کرده بودند اما در دوره جدید به طور بارزی تکنیک ها‌شون ارتقاء پیدا کرده بود و منتظرم تا نتیجه‌ها بهتر شود و برای حضور در مسابقات برون مرزی باشد پس از آمادگی آنها برنامه ریزی داشته باشیم.

وی در  خصوص چاپ کتابی که به تازگی ترجمه کرده است تاکید کرد: همچنان منتظر وزارت ورزش برای چاپ کتاب هستم اما کتاب آماده چاپ است.

اشرف در خصوص تیم اسلالوم زیر نظر خودش خاطر نشان کرد: این سه بانو در اردو هستند و شرایط جوی روی تمرینات آنها اثری نگذاشته است و منتظرم که ببینم با توجه به اوضاع نامساعدی که در فرانسه به وجود آمد کجا می‌توانیم کمپ برون مرزی برای آنها بزنیم زیرا اوضاع کشور فرانسه با توجه به اتفاقات اخیر بر هم ریخت و از کشور چین هم هنوز موفق به کسب مجوز برای این کار نشدن زیرا آنها رقیب ما هستند.