شب گذشته محمد مایلی کهن و علی کفاشیان در برنامه ای در شبکه خبر، از تیم ملی حرف زدند. مایلی کهن که همیشه منتقد کارلوس کروش است در این برنامه به شدت از سرمربی تیم ملی انتقاد کرد. او در بخشی از صحبت‌های خود گفت: «او کارنامه موفقی نداشته، نه قبل از تیم ملی ایران، نه در زمان هدایت تیم ملی ایران. اگر کروش واقعا دستیار اول فرگوسن بوده، چرا بعد از خروج الکس فرگوسن از منچستر آن جا مربی نشده است؟ با حضور خلعتبری، رحمتی و عقیلی تیم ملی به دور دوم جام جهانی صعود می کرد. ما قبلا هم به جام جهانی صعود کردیم و آقای کروش کار شاقی نکرده است. ضمن اینکه ما در جام جهانی در بین 32 تیم سی و یکم شدیم و این ارزیابی را فیفا انجام داده است. حالا هم دوباره می توانیم با ایشان به جام جهانی برویم و بین 4 تیم گروهی پنجم بشویم.»

در حالی که مایلی کهن مقابل چشمان علی کفاشیان به تندی از کروش انتقاد می‌کرد، آرین قاسمی مترجم کارلوس کروش به روی خط آمد و گفت: «کروش فقط به احترام حرف کفاشیان حرف نمی‌زند و جواب نمی‌دهد.» تماس آرین قاسمی با این برنامه یک پیغام برای محمد مایلی‌کهن داشت؛ اینکه کروش هر لحظه آماده است علیه او مصاحبه کند اما فعلا ترجیح داده به دادن یک اخطار اکتفا کند.

طبیعی است که قاسمی، مترجم کروش به طور سرخود با این برنامه تماس نگرفته تا این جمله را به زبان بیاورد بلکه او از طرف کروش تماس گرفته و حرف او را زده است. اما از آنجا که کروش فعلا تصمیم گرفته حرفی نزند، ترجیح داد که مترجمش روی خط برنامه برود و با این یک جمله، اخطاری به مایلی کهن بدهد که مراقب انتقادهایش باشد. کروش مدتی با علیرضا اسدی دبیرکل فدراسیون در افتاده بود و در این مدت مصاحبه‌های زیادی علیه او انجام داد که سرانجام کفاشیان با تهدید به جریمه مالی و اخراج کروش، توانست به مصاحبه‌های او پایان دهد. اما اینکه کروش در مقابل مایلی کهن تا چه زمانی سکوت کند،‌هنوز مشخص نیست.