به گزارش پارس به نقل از تسنیم، دیدار تیم‌های فوتبال سپاهان اصفهان و سیاه‌جامگان مشهد در هفته هشتم لیگ برتر فوتبال کشور جام خلیج فارس از ساعت 15:45 عصر امروز در ورزشگاه فولادشهر آغاز شد.

برای سپاهان شهاب گردان، محمد روشندل،هادی عقیلی،عبدالله کرمی،حبیب گردانی،علی کریمی، فوزیل موسی‌یف، رسول نویدکیا، مهدی شریفی، محمدرضا خلعتبری و امین جهان‌عالیان از ابتدا بازی می‌کنند.

در سوی دیگر میدان هم محسن فروزان، امیر تیزرو، سالار افراسیابی، احمد امیرکامدار، محسن دلیر، غلامرضا عنایتی، رضا شربتی، سید میثم حسینی، مصطفی احمدی، حسین زامهران، بهروز افشار فروغی در ترکیب اولیه سیاه‌جامگان قرار گرفته‌اند.

دو تیم این دیدار را از همان دقایق ابتدایی با سرعت و و باانگیزه آغاز کردند و نخستین موقعیت این دیدار کار تیمی سپاهان در دقیقه 6 داخل محوطه جریمه سیاه‌جامگان بود که روی پاس رسول نویدکیا، جهان‌عالیان شوت خود را روانه دروازه حریف کرد اما این توپ توسط محسن فروزان مهار شد.

در دقیقه 10 دیدار تیم سیاه‌جامگان پشت محوطه جریمه سپاهان صاحب ضربه آزاد شد که این ضربه را بازیکن این تیم مستقیم راهی دروازه سپاهان کرد اما شهاب گردان روی خط دروازه توپ را با مشت برگرداند تا دروازه طلایی‌پوشان بسته بماند.

در دقایق میانی نیمه نخست دیار با افت نسبی همراه بود و دو تیم موقعیت جدی روی دروازه یکدیگر ایجاد نکردند و بازی بیشتر در میانه میدان اداره می‌شد.

اما در دقیقه 45 نیمه نخست روی ارسال رسول نویدکیا و ضربه سر مهدی شریفی دروازه حریف را گشود تا در واپسین لحظات سپاهان پیروزی در نیمه نخست را از آن خود کند.

نتیجه قضاوت رضا کرمانشاهی در نیمه نخست این دیدار یک کارت زرد برای شهاب گردان از سپاهان و یک کارت زرد هم برای رضا شربتی از سیاه‌جامگان بود.