به گزارش پارس به نقل از فارسبهرام مشتاقی درباره عدم تمایل مسئولان صدا و سیما برای پخش کامل رقابت‌های جهانی کشتی گفت: من هم این موضوع را شنیده‌ام، اما امیدوارم این موضوع واقعیت نداشته باشد. شنیده‌ بودم که رئیس جدید سازمان صدا و سیما با کشتی میانه‌ خوبی ندارد، اما اگر خودش هم علاقه‌ای ندارد به علاقه میلیون‌ها نفر مردم ایران که عاشق کشتی هستند احترام بگذارد.

وی ادامه داد: به عنوان یکی از اعضای خانواده کشتی و از طرف مردم خواهش می‌کنم رویکرد خود را نسبت به کشتی تغییر دهند. مگر 300 میلیون تومان برای صدا و سیما پولی است که نتواند مسابقات به این مهمی را پوشش دهد. برای صدا و سیما متأسفم که چنین نگاهی به ورزش اول کشور دارد چون به نظر می‌رسد کشتی تنها در شعار ورزش ملی ایران است.

مشتاقی تصریح کرد: شبکه ورزش به همین منظور تأسیس شد، اما می‌بینیم که تنها اتفاقی که در آن نمی‌افتد حمایت از رشته‌های مانند کشتی است. تنها برنامه تخصصی هم که به کشتی اختصاص داشت بعد از تغییر مدیریت در این سازمان، تعطیل شد در حالی که این کشتی است که باید در المپیک افتخارآفرین باشد. نمی ‌خواهم اسم رشته خاصی را بیاورم، اما مسابقات کم اهمیت خارجی مانند تورهای دوچرخه سواری و مسابقات اتومبیلرانی که شاید به اندازه انگشتان یک دست هم مخاطب نداشته باشند ساعت‌ها به صورت زنده پخش می‌شود، اما حاضر نیستند افتخار آفرینی کشتی‌گیران کشورمان را پوشش دهند.