به گزارش پارس به نقل از خبرورزشیچه کنیم؟ قربان این صداقتمان برویم که نمی‌توانیم سرتان را شیره بمالیم. ببخشید که قربان صدقه خود رفتیم! بی‌منظور بود اما چاره هم نبود. باید می‌گفتیم و خود را تخلیه می‌کردیم.

بازی استقلال و ملوان نه تنها شبیه سایر بازی‌های لیگ نیست که اساساً اعتقاد داریم این بازی 3 امتیازی هم نیست. برد در این دیدار 6 امتیاز دارد. یعنی آنقدر این مسئله مهم و حیاتی است که هیچ‌کدام از طرفین حاضر نیستند از ایده‌آل‌های خود پا پس بکشند. 

وقتی قلعه‌نویی با قبول مربیگری در ملوان نشان داد به توصیه دوستانش برای یک فصل استراحت بی‌اعتناست، فقط یک معنی دارد‌؛ او می‌خواهد با ملوان چالشی جدید را تجربه کند. قلعه‌نویی می‌خواهد نشان بدهد که در لیگ چهاردهم اشکال کار از او نبود که مسائل دیگری آن بلاها را سر استقلال نازل کرد!

پس چه فرصتی بهتر از اینکه فردا مقابل استقلال قرار می‌گیرد؟ رؤیایی زودتر از حد تصور همه ما! در نقطه مقابل اما این پرویز مظلومی است که خیلی حرف‌ها در دلش مانده! او همیشه اعتقاد داشته کارنامه‌‌اش در استقلال پُربار است. پرویز همیشه گفته رفتن از استقلال در آن روزها حقش نبود. 

حالا فرصتی فراهم شده تا یک‌بار دیگر پرویز و دوستانش خودی نشان بدهند و بگویند اداره استقلال از عهده آنها هم برمی‌‌آید.

بازی استقلال و ملوان یک جنگ تمام‌عیار است. فوتبالی که حتی بدون قلعه‌نویی و مظلومی هم زیبا و جذاب و تماشایی از آب درمی‌آمد اما اینک با وجود این دو مربی حساسیت‌هایش دوچندان می‌شود. 

برد در این بازی نشانه اعاده حیثیت است. برد می‌تواند روحیه هر کدام از طرفین را برای چند هفته تضمین کند و شکست می‌تواند برای استقلال و ملوان هزینه‌ای بس گزاف داشته باشد. نمی‌دانیم نظر شما درباره این بازی چیست؟

اگر بحث پیش‌بینی کردن باشد که می‌توانید نظرات و آرای تحریریه را در جدول پیش‌بینی ببینید و مطالعه کنید. ما فقط می‌توانیم این‌گونه اظهار‌نظر و قضاوت کنیم که بعید می‌دانیم قلعه‌نویی و مظلومی در این بازی بباز باشند. 

آنها همه کار برای بردن می‌کنند اما سعی می‌کنند بباز نباشند. هر کدام از این مربیان می‌دانند باخت در این دیدار چه تاوان سختی دارد.