به گزارش پارس به نقل از خبرورزشیپیش‌بینی می‌کردید که پرسپولیس در اولین گام و در حضور تماشاگرانش با پدیده به تساوی برسد؟

بله، برای خود من قابل پیش‌بینی بود که پرسپولیس مساوی شود چون من یک بازی تدارکاتی پرسپولیس مقابل پرسپولیس قائمشهر را دیده بودم و ضعف‌های پرسپولیس تقریباً برایم مسجل شده بود.

ضعف‌های پرسپولیس را در چه نقاطی دیدید؟

اگر بخواهیم نگاهی منطقی به پرسپولیس داشته باشیم، به خوبی به این نکته می‌رسیم که پرسپولیس در جمع بازیکنان جایگزینش جز رامین رضاییان بازیکن خوب دیگری نخریده و در واقع رامین رضاییان بیشتر حملات سرخپوشان را در جناح راست طراحی می‌کرد. پرسپولیس هافبک وسط نداشت و دفاع چپ هم که فاجعه بود.

اما فرشاد احمدزاده به نظر بعضی از کارشناسان بازی خوبی ارائه داد؟

فرشاد احمدزاده به لحاظ تکنیکی و ارسال پاس‌های تودر تبحر خاصی دارد اما به لحاظ سرزنی، شوتزنی و سرعت، بازیکن خوبی محسوب نمی‌شود. احمدزاده از شش دانگ لازم برای یک بازیکن فقط دو دانگ دارد!

در خط دفاع پرسپولیس را چگونه ارزیابی کردید؟

به نظر من لوکا ماریچ بازیکنی است که فقط خود برانکو روی او نظر مساعدی دارد و این بازیکن به هیچ‌وجه در کنار محسن بنگر در کارهای دفاعی موفق نشان نداد. پرسپولیس در خط دفاعی در بازی‌های تدارکاتی‌اش نیز ضعیف نشان می‌داد و ضعف‌ها برطرف نشد مگر آنکه سرمربی پرسپولیس با تغییر ارنج و استفاده از اومانا یا نورمحمدی یا مثلاً انتقال بنگر به خط هافبک، دفاعش را تقویت کند.

و خط حمله چطور؟

علیپور خوب ظاهر شد اما به دلیل نبودن هافبک شش‌دانگ، خوب تغذیه نمی‌شد و عملاً نتوانست بیش از یک گل بزند، اگر پرسپولیس نقاط ضعفش را برطرف نکند، به نظرم در لیگ پانزدهم هم عنوانی بهتر از ششمی کسب نخواهد کرد!