به گزارش پارس به نقل از فارس یک میلیارد یورو قیمت سهام آ.ث.میلان، ششمین باشگاه گران قیمت جهان است. با این حال اما این باشگاه در یک دهه گذشته با مدیریتی ناکارآمد، بدهی‌های فراوانی را به بار آورد.

سیلویو برلوسکونی مالک باشگاه که به دلیل مشغله‌هایش، آدریانو گالیانی را به مدیریت اجرایی و نایب‌رئیسی مجموعه برگزید و در گام دوم در ابتدای سال 2014، تغییراتی در کادر مدیریتی میلان صورت داد تا دخترش باربارا برلوسکونی به عنوان نخستین زن تاریخ باشگاه، به کادر مدیریتی افزوده شود تا ماه پیش هم تیمش را غرق در مشکلات می‌دید بنابراین راضی شد که نزدیک به نیمی از سهام را به یک خریدار واگذار کند؛ بی‌تای کبول تایلندی!

حالا اما آدریانو گالیانی که پس از ورود باربارا (نائب رئیس اول و مدیر اقتصادی باشگاه و همچنین مسئول امور غیر فنی- ورزشی) عنوان نائب رئیسی دوم و مدیریت فنی و ورزشی باشگاه را به دست گرفت، از نابسامانی‌های فراوان سخن می‌گوید؛ او می‌افزاید که نمی‌توان بازیکنان مورد هدف و مورد نیاز را خریداری کرد، زیرا پول به قدر کافی وجود ندارد!

کارشناسان جامعه‌شناسی ورزشی می‌گویند مادامی که مدیریت این باشگاه برخاسته از ورزش و بالاخص فوتبال نباشد، اوضاع به همین منوال خواهد بود.

میلانی‌ها در فصل اخیر رتبه دهم را به دست آورد که به گمان مالدینی، رتبه‌ای دور از شان تاریخچه پرفروغ روسونری‌ها است.

 

هواداران میلان در طوماری از مدیریت سنتی باشگاه خواستند تحولات بنیادین را به وجود آورند تا نتایجی دگرگونه حاصل آید اما در قبال، مدیران سنت‌زده واکنشی نشان ندادند!

حالا تنها دلخوشی هواداران پرافتخارترین باشگاه اروپا، قول‌ها و وعده‌هایی است که سینیشا میهایلوویچ، سرمربی جایگزین اینزاگی داده است.